joey breemer Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 bestaat er een mod of trainer waarin ik de faggio kan spawnen aagezien hij niet al te vaak voorkomt Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Laten we er even vanuit gaan dat je SA hebt, omdat je in VC de faggio redelijk veel tegenkomt, en in 3 geen faggio is. Als je auto's of motors... wilt spawnen gaat dat met de GTA SA Car Spawner (klik op de link voor de Car spawner te instaleren.) Hiermee kan je denk ik elk voertuig spawnen waar en wanneer je wilt! Als je nog vragen hebt stel ze maar! GTA-Freak2 Reageren
joey breemer Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 ik ken helaas de ID niet bewerken hoe ken ik die bewerken read me heeft geen zin aangezien me engels onder de maat is Reageren
joey breemer Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 ik ken helaas de ID niet bewerkenhoe ken ik die bewerken read me heeft geen zin aangezien me engels onder de maat is het is al goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.