jamesb0nd Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 (bewerkt) kun ej territories kwijt raken als je alle territoies bezit? Bewerkt: 14 december 2004 door jamesb0nd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 nee je word dan niet meer aangevallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick 82 Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 hoeveel territories kun je eigenlijk veroveren? heb er nu 55 en er komt verder niets meer bij als hier al eens iets over verteld was, sorry, maar kon er niets over vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 hmmm weet niet of het zo blijfty maar kunnen ze dan niet in opstand komen, er zullen heus wel nog kleine opstandjes komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 (bewerkt) hmmm weet niet of het zo blijfty maar kunnen ze dan niet in opstand komen, er zullen heus wel nog kleine opstandjes komen ik ben ondertussen al 15 speeluren verder en nog nooit aangevallen nadat ik alles had Bewerkt: 15 december 2004 door CJ-SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 hoeveel zijn er dan? en heb je kwa terretory procenten 100%? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick 82 Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 heb er nu dus 55 en staat op 100%. maar ik heb ook verhalen gehoord dat de hele kaart groen gekleurd is. aangezien er al even geen nieuwe territories bij zijn gekomen begon ik me sterk af te vragen of dit wel klopte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 @ Nick, dat kan met de territory glitch. Ik heb daar ooit een topic over geopend, die moet je maar even zoeken. Bij mij komen er idd geen wars meer nu ik alles heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick 82 Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 @se7en, heb die topic proberen te vind maar dat lukt me niet echt maar je hebt m'n vraag kunnen beantwoorden en bedankt daarvoor dus. wel jammer dat er geen territories meer bijkomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nith Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 ik heb als et goed is alle terretories maar word soms nog steeds aangevallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 ik heb als et goed is alle terretories maar word soms nog steeds aangevallen dan heb jij geluk wat ik vind het geen ruft meer aan nu ik alles bezit, geen leuke drive-by's en zow, alleen bij die blauwe gasten van cesar :angry: <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.