Ice Banana Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Rates, Comments? Dit is mijn 2de Signature Best wel mooi huh? IB Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Ja, dit heeft wel iets. Eigenlijk hoeft het niets meer te zijn, effecten zouden het alleen maar lelijk maken, en dit past gewoon allemaal goed bij elkaar. Alleen vind ik deze sig niet echt veel met de zomer te maken hebben. De sterretjes staan ook iets te dicht bij elkaar vind ik, maar de glinstertjes erin maken het alweer goed. Een mooie sig, meer hoeft het niet te zijn! 8.5/10. KeepUpTheGoodWork! Reageren
Ice Banana Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Je zou de render volledig moeten zien , dan denk je wel alhouw aan de zomer kijk maar: Render. IB Reageren
Rivel Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Leuk... maar, ik zou de kleuren van je BG en die likjn die daar zo loopt. Wat meer laten overeenkomen. OOK vind ik de kleur van je font niet zo mooi! 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.