Jump to content

Gedelete missies

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand de lijst met missies die eerst in SA zouden komen maar uiteindelijk niet in het spel gekomen zijn, en wat je in die missie moest doen?

Ik weet wel van The Truth, Cesar Vialpando, Zero en een of andere DJ en een of andere Boat Yard ofzo?

Geplaatst:

Er was ook nog McStrap (ofzo), dat is veranderd naar OG Loc. Alleen de naam is veranderd, toch... ;) Volgens mij zijn er geen missies hiervan gedelete.

Ik weet het, dit heeft niets te maken met een gedelete missie, maar toch een leuk weetje wat hier wel bij past. :)

Geplaatst:
Er was ook nog McStrap (ofzo), dat is veranderd naar OG Loc. Alleen de naam is veranderd, toch... ;) Volgens mij zijn er geen missies hiervan gedelete.

Ik weet het, dit heeft niets te maken met een gedelete missie, maar toch een leuk weetje wat hier wel bij past. :)

Mensen waarvoor je eerst missies moet doen en/of mensen van wie de naam veranderd is of uiterlijk ofzo is ook goed hoor! :eten:

Geplaatst: (bewerkt)

Voor Zero eerst, daar zou je een missie doen waarin Berkley de pijp uit zou gaan, waarin de RC Cam zou voorkomen (een verstopte camera in een bloempot of zoiets) maar die is vervangen door de missie New Model Army. Verder zijn er nog een hele hoop leuke dingen verwijderd sinds de béta versie, dat is erg jammer. Maja, we leven ermee ;)

Sweet, Big Smoke en Ryder zijn ook van uiterlijk veranderd. Hiervoor moet je eens op de eerste officiele vrijgegeven screens kijken, die vind je hier. En dan moet je eens met name naar deze, deze

en deze screen kijken. Als je in het gehele archief kijtk zie je nog een heleboel veranderde dingen, zoals uzi's, die nu vervangen zijn door ingram Mac 10's, de motoragenten hebben een geel pakkie, het Mulholland savehouse is in de normale spelwereld toegankelijk en is heel vel (echt jammer :cry: ), er zijn andere (veel stoerdere) grove street homies, andere peds, en waarschijnlijk ook een verdere draw distance (aan de screens te zien). Ook was de stad realistiescher, met een moord kwam een nieuwsbusje en met een kapotte lantaarnpaal kwam iemand hem repareren. Maar nu is het anders :puh:

Bewerkt: door MartyCeha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...