mickey Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Hier na lange tijd weer een mod van mij, namelijk een auto geconverteerd uit Need For Speed Carbon. Hij is nog WIP. Hier een lijstje van wat ik nog moet doen: Onderdelen juiste namen geven Dummy's juist plaatsen en alles linken Ingame zetten Dingen die ik nog overweeg/niet zeker weet : Paintjobs Textures misschien nog aanpassen Aangepaste Handling Andere carcols (kleuren die de auto kan zijn) Schademodel Ik zoek nog een/meerdere vrijwilliger(s) voor de paintjobs. (als ik hem goed ingame heb) Screens: Ideeën zijn altijd welkom. Met Vriendelijke Groeten, Mickey PS: Voor de duidelijkheid, deze auto word dus gewoon voor iedereen gereleased. Bewerkt: 27 juni 2007 door mickey Reageren
[Baz] Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Volgends mij doen je screens het niet Edit, Omg nu wel en die auto pwnd Bewerkt: 26 juni 2007 door [Baz] Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 hij ziet er zo veeeel beter uit als in nfs carbon als je em zo in gta sa krijgt kan je ook een goeie mclaren F1 GTR van tdu in gta sa zetten als je hiermee klaar bent? ....just kiddin Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Hij ziet er echt UBER uit!!! Reageren
Mythbuster Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Zeer, zeer mooi! Die lui van EA games(oftewel de mensen van EA Games) kunnen tenminste wel moddelen, soms (zou je denken) in tegenstelling tot de moddelers van Rockstar. Alleen de motor lijkt me nou niet echt 3d?.. Ook die velgen zijn ZEER mooi. Een klein foutje hebben ze gemaakt bij EA De remklauw zit door de velg heen.(Of lijkt dat maar zo en ligt dat aan de texture oid.?) Heb ik het goed als ik helaas denk dat je die reflectie niet in SA krijgt? Bewerkt: 26 juni 2007 door Mythbuster Reageren
[Baz] Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Zeer, zeer mooi! Die lui van EA games(oftewel de mensen van EA Games) kunnen tenminste wel moddelen, soms (zou je denken) in tegenstelling tot de moddelers van Rockstar. Alleen de motor lijkt me nou niet echt 3d?.. Ook die velgen zijn ZEER mooi. Een klein foutje hebben ze gemaakt bij EA De remklauw zit door de velg heen.(Of lijkt dat maar zo en ligt dat aan de texture oid.?) Heb ik het goed als ik helaas denk dat je die reflectie niet in SA krijgt? De motor is wel 3d alleen bagger textures en geen detail, in tegendeel tot de rest van de auto, en de reflectie krijg je wel degelijk in SA Reageren
SWYV Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Baz, nee hoor zo'n effect van de reflecties werken nooit in de GTA, want GTA verkloot elke mooie reflecties van elke wagens omdat GTA SA cartoonachtige graphics heeft maar goed on topic dan maar mooie bak, maar wat mythbuster zei, klopt idd, de remklauw bij achterwiel (2de en 4de screenshots) is idd uit de velg maar kan jij wel de voertuigen uit de spel Test Drive Unlimited (TDU) in de 3D programma krijgen? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Nou de motor is misschien wel 3d, dus in de zin van niet zo 2d als in Vice en GTA III, want het midden is lager als de linker en rechter rand. Maar die dingen in 't midden, die een beetje op buizen lijken(T lijken me geen uitlaten, want die zitten normaal niet in 't midden dacht ik ) zijn toch echt geen 3d... Meer SA motor-style 3d, dus half 3d, en half door middel van texture . Maar ik vind die reflectie toch wel erg mooi hoor. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Die reflecten is volgens mij een raytrace material . Reageren
mickey Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) mooie bak, maar wat mythbuster zei, klopt idd, de remklauw bij achterwiel (2de en 4de screenshots) is idd uit de velgmaar kan jij wel de voertuigen uit de spel Test Drive Unlimited (TDU) in de 3D programma krijgen? Klopt, die remklauw moet ik nog fixen. Over de TDU voertuigen, nee dat is volgens mij nog niet mogelijk, waarschijnlijk pas als de nieuwe Zmodeler komt. Dan zal ik er overigens wel een converteren. EDIT: Ik heb net een manier gevonden om ze wel in een 3d model programma te krijgen, dus dat ga ik nu even proberen. Ik edit mijn bericht zodra ik nieuws heb. Nou de motor is misschien wel 3d, dus in de zin van niet zo 2d als in Vice en GTA III, want het midden is lager als de linker en rechter rand. Maar die dingen in 't midden, die een beetje op buizen lijken(T lijken me geen uitlaten, want die zitten normaal niet in 't midden dacht ik ) zijn toch echt geen 3d... Meer SA motor-style 3d, dus half 3d, en half door middel van texture . Dat is inderdaad niet zo mooi nee, maar hij heeft in ieder geval nog een motor . De meeste auto's uit Carbon hebben gewoon een gat onder de motorkap Die reflecten is volgens mij een raytrace material . Klopt Ik kan hem waarschijnlijk niet met deze reflectie ingame krijgen. Even een kleine mededeling, ik ben vrijgelaten uit de gevangenis (school ) dus ik ga vandaag en morgen hard aan deze auto werken (maar ook nog aan anderen). Met Vriendelijke Groeten, Mickey Bewerkt: 27 juni 2007 door mickey Reageren
Rivel Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Pwnage! Zeer mooi! Als die ingame komt, ziet hij er dan ook zo uit? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Nee, de reflecties zullen er niet zo inzitten. Bewerkt: 27 juni 2007 door stefaneke Reageren
mickey Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Na veel gepruts heb ik dan eindelijk een Test Drive Unlimited models in 3ds max gekregen: Dit is BTW de Ferrari Enzo. Ik wil alleen graag weten welke jullie graag gerealeasd willen zien. Voor info daarover: Klik (alleen een lijst) Klik (hier staan ook plaatjes bij, klik op een merk voor de auto's) Zo, dan ga ik nu weer verder met deze Zonda. Met Vriendelijke Groeten, Mickey Reageren
GTA_XP Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik zou heel graag willen dat je een Lamborghini Murcielago Roadster gaat maken. Ik ben er gek op die wagen, maar helaas bestaat die niet voor SA Dus alsjeblieft maak! PS, de wagens zien er heerlijk uit Reageren
mickey Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 @GTA XP: Bedankt, ik zal het overwegen (die auto bedoel ik ) Goed, hij staat nu ingame, maar er moet nog veel gefixt worden. De voorruit zit scheef, en de wielen zijn nog niet goed . Toch heb ik snel nog een paar screens gemaakt: Dat was het voor vanavond, tot morgen Met Vriendelijke Groeten, Mickey Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.