S-te-Fan Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 De auto is nogal klein vergeleken met CJ . Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 De auto is nogal klein vergeleken met CJ . Heb je gelijk in Stefan, hij is te klein, iets groter scalen. En hij ziet er ook nogal dun uit, maar dat zal er wel aan liggen dat hij zo klein is . Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik wil alleen graag weten welke jullie graag gerealeasd willen zien. Mclaren F1 GTR, Mclaren F1, Lamborghini Gallardo SE, Ferrari 430 leuk lijstje Reageren
SWYV Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ik wil alleen graag weten welke jullie graag gerealeasd willen zien. - Saleen S7 twin turbo - TVR Sagaris - Ascari NZ1 - Ferrari 575M Maranello - Chevrolet Corvette Stingray - Ford Mustang GT-R - Koenigsegg CC8S - Lamborghini Miura P400SV - Lotus Espirit - Maserati 3500 GT - Maserati MC12 - Mercedes-Benz CLK DTM AMG - Mercedes-Benz SL65 AMG - Mercedes SLK55 AMG - Mercedes-Benz SLR - Pontiac Firebird ik weet, lange lijst Reageren
Siriouz Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 ik wil een Chevrolet Hemicuda! Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 die auto is klein ze maakt hem wa grooter Reageren
PrI3sT Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 persoonljk vind ik hem goed gelukt maar euh word er eigelijk nog aan gewerkt Reageren
GTA_XP Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 mooie bak, maar wat mythbuster zei, klopt idd, de remklauw bij achterwiel (2de en 4de screenshots) is idd uit de velgmaar kan jij wel de voertuigen uit de spel Test Drive Unlimited (TDU) in de 3D programma krijgen? Nou de motor is misschien wel 3d, dus in de zin van niet zo 2d als in Vice en GTA III, want het midden is lager als de linker en rechter rand. Maar die dingen in 't midden, die een beetje op buizen lijken(T lijken me geen uitlaten, want die zitten normaal niet in 't midden dacht ik ) zijn toch echt geen 3d... Meer SA motor-style 3d, dus half 3d, en half door middel van texture . Dat is inderdaad niet zo mooi nee, maar hij heeft in ieder geval nog een motor . De meeste auto's uit Carbon hebben gewoon een gat onder de motorkap Die reflecten is volgens mij een raytrace material . Hij hheft gelijk, ik importeerde een auto uit Carbon, maar de HELE motorkap is leeg Je ziet een groot gat, je kan zlefs erin overnachten, dus eigenlijk zou je een heel nieuw motor moeten modelen. Maar snap niet hoe de auto''s kunnen rijden zonder motor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.