Master-mind Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 deze missie snap ik echt geen bal van je moet eerst naar een paar plekken om mike te zoeken als je langs al die plekken bent geweest kom je bij het vliegveld en daar zijn de bewakers neergeschoten dan moet je mike zoeken via een signaal maar als ik dan overal rondrij raakt de batterij leeg van de telefoon van mike daarna mislukt de missie? dus men vraag is waar zit die mike? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 deze missie snap ik echt geen bal vanje moet eerst naar een paar plekken om mike te zoeken als je langs al die plekken bent geweest kom je bij het vliegveld en daar zijn de bewakers neergeschoten dan moet je mike zoeken via een signaal maar als ik dan overal rondrij raakt de batterij leeg van de telefoon van mike daarna mislukt de missie? dus men vraag is waar zit die mike? is dat die missie in san fierro? dan moet je maken dat dat siniaal vol is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 ja dat is hem ja dat lukt juist niet voordat ik hem kon zoeken was de batterij leeg heb daar rondgereden enzo maar niks gevonden weet jij waar hhij is? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Als je een richting oprijd, dan merk je dat het signaal sterker wordt. Blijf dan doorrijden die richting op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 dat werkt dus niet dan ben ik al te laat dan is de batterij op ik moet de locatie weten zodat ik daar meteen heen kan rijden zit hij in 1 van die hangers ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 dat werkt dus nietdan ben ik al te laat dan is de batterij op ik moet de locatie weten zodat ik daar meteen heen kan rijden zit hij in 1 van die hangers ofzo? nee hij rijd rond op de luchthaven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 welke kant rijdt hij op dan noord oost zuid west? of dertussen in? noordoost ofzo dat is wel handig om te weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
circa Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 je gaat eerst alle andere plekken af en dan kom je aan het vliegveld daar zit die als je het vliegveld op komt gereden de (linkske denk ik het is een landingsbaan die uitgeeft op zee) landingsbaan nemen daar rijd hij rond je moet wel voorzien zijn van de nodige wapens ik heb deze missie ook een paar keer moetn doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 * SPOILER.. ALS JE HET ZELF WILT DOEN NIET LEZEN!!* Het is bij die grote verkeerstoren.. vlakbij de landingsbaan bij zee ja, met nr. 69 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.