Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eventjes mijn rate-systeem weer gebruiken...

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Lettertype:

Ik ben niet tevreden over je lettertype. Ze zijn allemaal te wazig. Bijvoorbeeld bij -eend- zie je het niet duidelijk. En bij "Double the Gun, Double the Fun" heb je geen goede kleur gekozen. Je had hem beter wat dikker gemaakt en hem in blauw of zwart gezet zodat hij wat opvalt. De plaats vind ik wel goed gekozen alleen had je -eend- beter wat kleiner gezet.

Kleur 6/10 l Plaatsing 9/10 l Lettertype 9/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Achtergrond:

Ik vind dat de achtergrond niet past bij de render, je had de kleur beter lichtgrijs gemaakt in plaats van rood. De effecten vind ik wel goed, omdat hij echt het gevoel geeft van slowmotion en dat is denk ik de bedoeling van je signature.

Effecten 9/10 l Kleur 6/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Render:

De render is prachtig geknipt en heeft ook een prachtige 3D stijl. En voor originaliteit is het ook goed. Zo'n soort signatures zijn wel speciaal.

Originaliteit 8/10 l Knippen 10/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Rand:

Spijtig heb je er geen rand op gezet, omdat dat je signature wat mooier had gemaakt. Dan moest je ook de dikte nemen van 1,5 PX. En een zwart kleur. Er word hier dan ook 5 punten voor af getrokken !

Dikte nvt/10 l kleur nvt/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Commentaar: Goede signature, ik denk dat dit ook je eerste signature is. Over het algemeen is het wel goed, maar hier en daar zijn er nog wat min puntjes.

Gouden Tip: Zet er rand bij en wijzig de kleur en scherpte van je lettertype.

Eindcijfer: 52/70 -> 7,4/10

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Woetsha.

Bewerkt: door Woetsha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...