Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat?:Signature

Onderwerp:Game

Size: max 500x150

Render:ja

Premade:nee

Animatie:nee

Type tegenstander:beginner

Inlevertijd:zo snel mogelijk

Opmerking:Ik lever mijn sig. in na de jouwe

Geplaatst: (bewerkt)

S()nny:

splintercellhq5.jpg

-Eend-:

spyrothedragonrg6bt9.jpg

en stemmen maar !! :D

Bewerkt: door s()nny
Geplaatst:

S()nny: Ik had wel wat meer van je verwacht! Deze valt me wel tegen. De achtergrond past niet echt bij de render.

En ik vindt dat splintercell lettertype wel meevallen. Maar het andere valt me heel erg tegen. volgende keer beter.

-eend-: Leuke sig. Spyro valt wel op bij de achtergrond :) grappige render. Niet al te slecht lettertype.

Volgende keer mischien een border.

Mijn stem gaat toch naar: -eend- Omdat S()nny iets meer ervaren is :)

Geplaatst:

willen meer mensen A.U.B. stemmen?? _O_

1 stem vind ik zo zielig

alvast bedankt :cya:

gr S()nny

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar S()nny coole meneer op het hantekening en mooie wite en licht blauwe kleuren. :Y

Geplaatst:

van sonny zie ik alleen verband tussen render en text.

bij eend past de achtergrond, lettertype en render goed bij elkaar

mijn stem gaat naar eend.

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn stem gaat naar: -Eend-

Ik vind dat Eendje nog al complimenten mag hebben, de render ziet er erg netjes uit. Ook zie je duidelijk dat de render op de juiste licht val is geplaatst en dat de zijden donker zijn, dit ziet er dus erg netjes uit, jammer genoeg vind ik de tekst erg onduidelijk te lezen, maar ervaring komt met de dag dus geloof me dat leer je nog wel.

S()nnys sig is nog al saai, ook neem ik aan dat de render Sam Fisher is, terwijl zijn goggle er niet helemaal opstaat, Wederom passen de kleuren niet, en is de tekst onduidelijk.

Let hier op.

Succes beide, en zet hem op -Eend-

Bewerkt: door -supremecars-
Geplaatst:

hij wordt vanavond om 24:00 gesloten... :D

als mensen nog willen stemmen (stem dan)!! :Y

Edit: ik zie dat al niet meer kan winnen (gefeliciteerd -Eend-)

gr S()nny

>>> Door RonaldVC: Punt 1, het is niet nodig je battle elke keer omhoog te bumpen, dit wordt gezien als spam. Punt 2, de winnaar staat nog steeds niet vast, er kan immers nog gestemd worden tot vanavond 0:00 uur.<<<

Geplaatst:

Battle afgelopen winnaar -eend- +1 punt, gefeliciteerd. Verliezer s()nny -1 punt, jammer volgende keer harder er tegen aan!

Closed en ranking updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...