Jump to content

Ook brandweer in vice city ?

PowerPats

Recommended Posts

Ik vraag me af of er ook in vice city een brandweerwagen komt als er vuur is want er is wel een brandweergebouw en een brandweerauto maar ik heb nog nooit een brandweerauto in actie gezien

dus komt hij eigenlijk wel voor in vice city ?

Delen op andere websites

Ja hoor, als je een (flinke) brand sticht in vice city komt daar een brandweerauto op af. Je kan ook brandweer submissies doen in vice city. De brandweerauto staat bij de brandweerkazerne ini Downtown.

Hopelijk heb ik hiermee je vraag voldoende beantwoord ^_^ .

Delen op andere websites

Als je bevoorbeeld heel de tijd molotov cocktails gooit en de brand blijft, kan je met een beetje geluk een brandweerwagen zien. Alhoewel ik die nog maar 1 keer zo ben tegengekomen. Ik weet wel dat als je de missie Demolition Man doet, er een brandweerwagen komt tijdens de laatste cutscene, maar ook als de cutscene gedaan is zal je de brandweerwagen kunnen zien.

Ook is er, als je dat intereseert, een brandweerman in de Malibuclub aan het dansen, samen met de Biker, Politieagent, enz... Maar het zou een man moeten zijn, verkleed in een brandweerman, een parodie op The Velvet Underground, maar er is geen verschil tussen die brandweerman en degene in een brandweerwagen. ;)

Delen op andere websites

Als je bevoorbeeld heel de tijd molotov cocktails gooit en de brand blijft, kan je met een beetje geluk een brandweerwagen zien. Alhoewel ik die nog maar 1 keer zo ben tegengekomen. Ik weet wel dat als je de missie Demolition Man doet, er een brandweerwagen komt tijdens de laatste cutscene, maar ook als de cutscene gedaan is zal je de brandweerwagen kunnen zien.

Ook is er, als je dat intereseert, een brandweerman in de Malibuclub aan het dansen, samen met de Biker, Politieagent, enz... Maar het zou een man moeten zijn, verkleed in een brandweerman, een parodie op The Velvet Underground, maar er is geen verschil tussen die brandweerman en degene in een brandweerwagen. ;)

Dat weet ik zonet nog niet, want die politieagent is ook niet verkleed, want als je een wanted level hebt komt die gek naar je toe gerent.

Bewerkt: door terrorkruimel
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...