Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil graag een auto (bmw M5) texturen zodat ie de nederlandse politie striping heeft , maar ik weet niet wat voor programma ik moet gebruiken. Ik heb 3ds max 9 , alleen ik weet niet hoe ik een model moet importeren. Kan iemand misschien een handige tutorial plaatsen over hoe ik een auto opnieuw kan texturen?

Greetz galiorix

Geplaatst:

Voor het importeren van .dff's heb je over het algemeen de scripts van 'kam' nodig, te vinden op gtaforums.com (of google). Volgens mij werken die alleen niet bij versie 9. Ik dacht dat ze wel werkten bij 7 en 8, dus misschien zou je daar aan kunnen komen. Over het texturen van modellen staan zeer uitgebreide tutorials in de Master Tutorial List, dus volgens mij hoef ik daar niks meer over te zeggen. Behalve misschien welke programma's je nodig hebt; een willekeurig paint-programma, zoals Microsoft Paint (vrij lage kwaliteit, maar dit programma heb je al) of Paint Shop Pro (betere kwaliteit, maar volgens mij niet gratis). Verder heb je TXD Workshop (google even) denk ik nodig om de bitmaps te exporteren naar een .txd. Om duidelijk te maken hoe je de txd passend op de dff legt, zou ik even in de Master Tutorial List kijken.

Geplaatst:

bedankt voor de uitleg , ik heb al het benodigde spul , behalve Kams plugin.

IN ieder geval bedankt voor je uitleg , ik kan nu tenminste aan de slag :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...