Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

welke gtavice city vinden jullie de beste?

vcs of vc

Ik zelf vind vcs de beste omdat:

1 meer voertuigen

2 voertuigen mooier

3 stad mooier (kleine dingen)

4 goed verhaal

5 je kan meer

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is weer een moeilijke vergelijking, want het gaat om een PC game en een PSP game. Je kan veel dingen met elkaar vergelijken, en er zijn een aantal dingen duidelijk beter of slechter. Laat ik maar eens beginnen met de betere punten van VCS. Ten eerste is de portable functie natuurlijk erg handig, maar ik denk dat die niet meetelt omdat alles ingame vergeleken wordt. Gelukkig heeft VCS ingame ook zijn voordelen, namelijk de Empire Buildings, meerdere missies, en de betere graphics. Ook zijn er meer en betere voertuigen beschikbaar (de Jetski is een goed voorbeeld). Ten opzichte van Vice City vind ik de zijmissies ook wat verbeterd, omdat ze niet zo zijn als bij elke vorige GTA. Maar dat is zo'n beetje alles in mijn ogen, en Vice City heeft ook nog flink wat pluspunten in vergelijking met VCS. Ondanks dat er minder missies zijn vinden veel mensen waaronder ik het verhaal stukken beter dan dat van VCS. De challenges, robberies, zijmissies (ookal zijn ze iets minder dan in VCS) maken de gameplay toch wat leuker vind ik. Maar VCS is ook meer dan een goede PSP game, maar VCS kan gewoonweg niet tegen VC op. Het toont daarom ook een beetje aan hoe goed VC eigenlijk is. Maar aan de andere kant is het ook wel weer logisch dat de PC game beter is wanneer je hem met een PSP game vergelijkt. Maar dit was even mijn mening, er zullen ook vast wel veel mensen zijn die hier anders over denken ik.

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

VCS: Mooiere afwerking van voertuigen, je kan zwemmen(erg handig in iets als vice city:S), Extra vliegtuigje, grotere missies, Meer dingen om te doen of verzamelen.

Ik zal maar stoppen anders post ik een hele pagina:)

Geplaatst:

Persoonlijk vindt ik Vcs mooier (het is ook het is ook 3 spellen verder) maar ik vindt de verhaalijn van vice city leuker!!!

Geplaatst:

Ik vind GTA VCS daar ken je in een hele nieuwe ding de jatskie en het is ook veel mooier die personages lijken ook net echt. En veel humor ook ik vind ook omdat er Phill Collins erbij zit en zijn echte stem. En je ken daar zelfs naar een theather van Phill Collins. En goede verhaal ook je ken de verhaal ook makkelijk volgen. En je hebt daar ook hele nieuwe pakken en mooie. Die nette kleren zijn erg mooi. Ook de gangs van Mendez zien er goed uit. En er zijn ook leuke missies bij GTA VCS vooral die race missies zijn cool. Die auto's zijn ook wat mooier geworden dus VCS. :tu:

Geplaatst:

ik vind vcs beter omdat er een betere sfeer in het spel hangt

en de missies zijn leuker en je hebt meer zijmissies

VC, geen twijfel mogelijk. Er is een veel betere sfeer en het is er niet zo hel verlicht. Ook zijn er veel betere missies met betere personages. VCS is niet afgewerkt wat terug keert in vele bugs wat VC wel is, je hebt nog bugs, maar niet zo veel. Ook is het verhaal van VCS erg slecht en VC heeft een heel mooi verhaal. VCS is een mooie game maar nee, VCS kan niet aan VC tippen. ^_^

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:
VC, geen twijfel mogelijk. Er is een veel betere sfeer en het is er niet zo hel verlicht. Ook zijn er veel betere missies met betere personages. VCS is niet afgewerkt wat terug keert in vele bugs wat VC wel is, je hebt nog bugs, maar niet zo veel. Ook is het verhaal van VCS erg slecht en VC heeft een heel mooi verhaal. Nee, VCS kan niet aan VC tippen. ^_^

Ik ben het totaal met je eens.VC geft je de echte VC sfeer.VCS doet dat niet bij mij.De muziek is minder,de verhaalijn is minder.De auto's zijn wat minder mooi,en er zit niet zo'n echte R* humer in.Weinig EE's.Maar het is toch wel een leuke game :D

Geplaatst:

Ik vind GTA Vice City het best. De sfeer is overtuigender. In GTA VCS is alles gewoon anders, alsof het een mod voor GTA SA is. Het echte GTA VC sfeertje krijg ik dan ook alleen met GTA VC. GTA VCS heeft ook een fantastisch sfeertje maar het is gewoon anders.

Groetjes, :cya:

Boris H.

VC! Hij is gewoon verreweg beter! Hij mag dan wel slechter zijn in graphics maar deze staat zeker op nummer 2 bij mij!

Dubbelpost :l

>>> Door SummerBase: Dubbelposts samengevoegd. ;)<<<

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

als je gewoon de ps2 versies van beide met elkaar vergelijkt dan is tog vcs wel zeker mooier vetter en leuker;)

Geplaatst:

Vice City :

-Betere personages

-Mooier waten & lucht

-Betere wapens

-Verhaal is beter

Vice City Stories :

-Auto's zien er mooier uit

-Muziek is supper goed !

-Schieten is slecht

-Verhaal is niet heel goed uitgewerkt

Dus vind ik Vice City beter ! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...