Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

VC:Beter verhaal, leukere personages en betere missies. En er zit meer variatie in de bedrijven van VCbv. Malibu club,.... en bij VCS zijn alle bedrijven qua uitzicht gelijk.VCS heeft natuurlijk als voordeel dat je kunt zwemmen maar ik kies toch voor Vice City

Geplaatst:

Ze hebben alletwee zo hun voordelen/nadelen. Vice City Stories heeft de voordelen dat je kan zwemmen, EB. Vice City heeft Malibu club en mods enzo. Ik kies dan toch voor Vice City, omdat VC gewoon leuke mods heeft ^_^

Geplaatst:

Dat is echte een lastige keuze.

Ik ga denk ik voor Vice City,dit heeft toch meer sfeer,en het was me eerste "echte" GTA 3D die ik speelde.

Dus ik ga voor VC. :)

Geplaatst:

sory hoor maar hier zijn alzoveel topics over gemaakt gebruik de volgende keer de zoekfunktie

Geplaatst:

Ik kies voor vc, want vcs en lcs vind ik tamelijk slecht. Omdat het gewoon bijna 2 keer hetzelfde spel is.

Geplaatst:

Hier zit zoveel verschil in,

je kan met vcs natuurlijk zwemmen en vliegen en allemaal andere dingen die je in VC niet kan doen.

Dat zal logisch zijn dat meerdere mensen voor VCS kiezen,

er is bij VCS zoveel verbeterde dingen, ik noem er een paar op:

-Je kan in VCS zwemmen, in vc niet

-Als je bij VCS schiet met een Pistool lijkt het veel veel echter bij VC

-Natuurlijk de auto's daar zit veel verschil in.

-De missie's natuurlijk ook, de missie's in VSC zijn veel georganiseerder en dus ziet het er proffessioneler uit

-en met VCS bemoei je je veel met gangs, in VC gebeurt er niet zoveel :N

Swiggers:cya:

Geplaatst:
Hier zit zoveel verschil in,

je kan met vcs natuurlijk zwemmen en vliegen en allemaal andere dingen die je in VC niet kan doen.

Dat zal logisch zijn dat meerdere mensen voor VCS kiezen,

er is bij VCS zoveel verbeterde dingen, ik noem er een paar op:

-Je kan in VCS zwemmen, in vc niet

-Als je bij VCS schiet met een Pistool lijkt het veel veel echter bij VC

-Natuurlijk de auto's daar zit veel verschil in.

-De missie's natuurlijk ook, de missie's in VSC zijn veel georganiseerder en dus ziet het er proffessioneler uit

-en met VCS bemoei je je veel met gangs, in VC gebeurt er niet zoveel :N

Swiggers:cya:

De meeste vergelijking die jij noemt zijn gewoon logische ontwikkelingen, die komen doordat VCS 4 jaar later is uitgekomen. Dit telt natuurlijk mee, maar daarnaast vergeet je de gameplay en de sfeer helemaal. Dit is iets dat niet 100% beter kan worden door de vernieuwde technologie, en het is erg belangrijk. Dat is de reden waarom VC zo leuk is, door de geweldige sfeer en de goede gameplay. Ook zijn er een paar dingen die niet helemaal kloppen. De missies in VCS zijn bijvoorbeeld vooral anders, zeker niet beter. VC heeft een goed verhaal, waar de missies een behoorlijke bijdrage aan leveren. Je bemoeit je ook vaak met gangs in zijmissies. Deze zijn anders dan in VCS, maar wel erg leuk. Maar dit is puur een verschil van smaak. Wat ik wil zeggen is dat de gangs in VCS leuker kunnen zijn, maar dat ze niet meteen beter hoeven te zijn. Ook zijn er een paar dingen die ontbreken in VCS ten opzichte van VC:

• Vercetti Mansion (groot pand op Starfish Island).
  • Andere koophuizen/bedrijven. Wordt wel een beetje opgevuld door de Empire Buildings.
  • De robberies, leuke collectables uit VC die zijn verdwenen.
  • De bedrijvenmissies zijn allemaal anders, en dus veel gevarieëerder dan de Empire Building missies.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...