gybrus Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Hallo, Eerst html coding en nu flash =D Soon java =D??? Maargoed ik had een header nodig voor mon site. Ik snel wat in photoshop geknutseld... maar, het moet wel rustig blijven anders past het niet bij mijn template... (waar niemand commentaar op durft te geven ) maargoed. Flash Header in een lege html. Flash Header in mijn template. Rates&Comments please. Grats,G Commentaar kunnen jullie ook achter laten in mijn Gastenboek EDIT: Note!! het duurt een tijdje tot die in beweging komt:P Bewerkt: 27 juni 2007 door Dhr.Gybrus Reageren
xgaming Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Beetje saai voor flash... Je kan beter geen flash gebruiken als je er geen animatie aan toevoegd. 5/10 Niet echt super niet echt lelijk. Het doet me wel denken aan mapping Reageren
gybrus Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 hij gaat heen en weer gozer je moet wel een beetje geduld hebben Grats,G Reageren
xgaming Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 hij gaat heen en weer gozer je moet wel een beetje geduld hebben Grats,G Aah sorry niet gezien Ben gewend dat het wat sneller gaat. Misschien kan je hem laten veranderen. Mooie overgang niet dat ie verschuift maar de eerste afbeelding vervaagd en dan de nieuwe langzaam duidelijker wordt. Nouja dan geef ik je een 7/10 omdat het er wel wat beter uit ziet Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 mischien kan je er mooie buttons inplaatsen ofzo zodat de flash header wat levendiger wordt en als je er op klikt een animatie komt(of als je er met je muis opstaat) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.