tommelein Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 De hoeren vragen naar een plek die meer afgezonderd is maar ik vind er geen . weet iemand misschien een afgezonderde plek of heeft iemand dat ook Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 De hoeren vragen naar een plek die meer afgezonderd is maar ik vind er geen . weet iemand misschien een afgezonderde plek of heeft iemand dat ook Prostituees willen gewoon naar een rustige plaats. Die vind je overal, in bosjes, of achter een huis. Gewoon een plekje in de buurt opzoeken waar niemand langs komt. Of ergens in een soort schaduw werkt ook wel. Kortom; er zijn maar zat plekjes te vinden. Gewoon even weten waar je moet zoeken dus . Reageren
JeGe Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Op een plek waar weinig auto's komen en het liefst achter of in een struikje. Maar het kan ook achter een gebouw waar niemand komt en waar geen ramen in zitten. EDIT: Te laat Dutchy was me voor, topic stond net open toen Dutchy nog niet had gepost. Bewerkt: 27 juni 2007 door terrorkruimel Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Je moet gewoon naar een plek gaan waar niet zoveel mensen zijn. Je kan bijvoorbeeld naar een klein steegje gaan of naar het strand. Je kan ook een park ofzoiets ingaan, als het maar rustig is . Soms moet even wachten op een 'stille plek' voordat de hoer akkoord gaat. Edit: Te laat . Ik dacht dat ik de enige was hier Bewerkt: 27 juni 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
king of gta san andreas Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 dank jewel in prickle pine, las venturas zitten veel hoeren en je kan zo de woestijn in. meestal vinden ze dat wel rustig genoeg. Reageren
Maxis Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Het spel is volgens mij zo gemaakt, dat als er geen mensen binnen een bepaalde afstand zijn, dan gaan ze ballen. Ik ga altijd onder die brug die bij grove street staat. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Zo'n hoertje vind het inderdaad niet prettig als er mensen langs lopen of te dicht in de buurt zijn. De enige uitzondering hierop zijn andere hoeren, zij mogen gerust langslopen als de auto wiebelt. Rustige plekken in Ganton zijn bijvoorbeeld de achtertuin / oprit van Ryder, onder het viaduct op het gras, schuin achter (zuidoost) The Johnson House en het steegje tussen The Johnson House en het huis van Ryder. Veel plezier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.