Jump to content

effe blussen


darkdude

Recommended Posts

Hey ;-).

Ikzelf heb GTA VC op de PC al lang niet meer gespeeld, maar als ik het nog goed weet moet je blussen met je schietknop, als je de controls van Vice City niet hebt veranderd dan zou dat Linkermuisknop; linker control of 0 (Numpad) moeten zijn. Als je de bluskraan naar links wilt verschuiven, dan moet je op Q; 1 (Numpad) of Joypad 5 drukken. Als je naar rechts wilt met de kraan, dan moet je op E, 2 (Numpad) of op het Joypad 6 drukken.

Kijk hier voor de controls van VC, en hier voor meer uitleg oven de fire fighter missie.

Ik hoop je genoeg geholpen te hebben!

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil de brandweer missies doen maar ik kan niet blussen wat the hell hoe blus je :N 'k weet echt niet hoe

ps ik heb vc op de pc

Ik dacht me te kunnen herinneren dat het met de linker CTRL-knop ging, maar voor de zekerheid heb ik het boekje er ook nog even bijgepakt en het blijkt naast de CTRL-knop ook te kunnen met de linkermuisknop. Tenminste, als je de standaardcontrols nog hebt ingesteld. Probeer het maar even uit, volgens mij moet het wel lukken met deze info.

Edit >> Zu spät...

Link to comment
Delen op andere websites

Standaard doe je dit met de '0' toets op je numpad (num0) of met de rechter ctrl. Je draait de straal met nummer 4 en 5. Met nummer 9 schiet je omhoog en met nummer 6 omlaag. Je kunt het ook controleren door naar Esc -> Options -> Controller Options -> Redefine Keys. Dan zie je meteen welke knoppen nu ingesteld zijn en kun je er zelf nieuwe instellen.

Edit: Ook te laat... :7

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...