Bigstijn Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik heb een vraag. Ik heb kort geleden een elmo avatar van radio es. mogen hebben En ...:::David:::... Heeft zon programma waar hij dat mee bewerkt heeft. En kogel geëdit heeft. Nou is de vraag. Weet iemand zon programma? David zij dat dat bij photoshop zat. Maar aangezien ik geen photoshop heb vraag ik het aan jullie Alvast bedankt. Reageren
-eend- Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik denk niet dat dat soort programma's gratis zijn.. Maar ik denk dat t wel met ImageReady kan Reageren
David22 Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 klopt -eend-, ik heb het met ImageReady gedaan. En zover ik weet in dat niet legaal gratis volledig te krijgen Reageren
Bigstijn Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Zal ik weer hebben Ik ben in ieder geval niet van plan er voor te betalen dus iemand nog ideeen? Reageren
Gangsta Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Een trial gebruiken. http://www.adobe.com/support/downloads/pro...&product=39 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.