Joeristoef Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Hej, kan iemand voor mij de missies "Circle Airstrip" en "Circle Airstrip & land" voor mij doen? Het liefst goud, maar als ze eerst maar gehaald zijn ben ik tevreden. Missie(s): Zie hierboven Cheaten: Liever niet Versie: 1.01 Alvast bedankt.
Bassiej Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Circle air strip & Circle air strip and land - Passed! +Flying Skill +Unlocked new challenge Ik heb voor allebei de opdrachten goud gehaald en verder geen cheats/mods gebruikt. Verder waren de eerste twee opdrachten (Takeoff & Land plane) ook nog niet goud, ik heb deze niet gedaan omdat je daar niet om vroeg. Deze kan ik ook nog wel goud halen als je dat wilt. Savegame: GTASAsf1.b Bewerkt: 27 juni 2007 door Bassiej™
Joeristoef Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Die eerste twee moet ik nog even goud halen. Had ik wel, maar toen crashte m'n pc. Hardstikke bedankt, nu kan ik weer lekker verder. Btw, welke challenge is er unlocked?
Bassiej Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Die eerste twee moet ik nog even goud halen. Had ik wel, maar toen crashte m'n pc. Hardstikke bedankt, nu kan ik weer lekker verder. Btw, welke challenge is er unlocked? Je kunt nu Helicopter takeoff starten bij de flying school. >>> Door Dutchy3010: Dit is alleen een savegame aanvraag topic, geen missiehulp. Graag in het vervolg de vraag stellen in Missie Hulp, en niet hier.<<<
Recommended Posts