saboy Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 nou als ik de delen van de gecutte bleuprint in zmodeller voeg heb ik dit probleem: kan iemand mij helpen?? Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 heb je ze echt helemaal goed gecut en op normale grote gelaten. Want het lijkt alsof je bij die rechts-boven hem heb versmalt. Reageren
saboy Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 kheb die blueprint op zijn normale grote gelaten. en als ikz e in z modeller steek worden ze versmalt Reageren
saboy Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 niemand die mij kan helpen??? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Snij ze opnieuw, met ongeveer de grote van de auto, en niet dubbelposten . Reageren
saboy Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Snij ze opnieuw, met ongeveer de grote van de auto, en niet dubbelposten . nuja kheb ze wel niet zelf gecut da zat in ene map mr daar zijn ze normaal en als ze in zmodeller zet zijn ze zo smal Reageren
saboy Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 kheb het al eens geprobeerd met ene andere bleuprint en kheb ook het zelfde probleem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.