JeGe Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Bij Scarface the world is yours heb ik heel wat geld nodig om de Pawnshop van Pedro te kopen. Wie kan zeggen hoe ik snel aan het geld kom? Grote bedragen zijn zeer gunstig voor mij:) Reageren
OG Loco Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Bij Scarface the world is yours heb ik heel wat geld nodig om de Pawnshop van Pedro te kopen.Wie kan zeggen hoe ik snel aan het geld kom? Grote bedragen zijn zeer gunstig voor mij:) Doe felix leads en verkoop drugs, of vermoord een paar gangs, let wel op dat je met het moorden van gangs je gang heat flink omhoog gaat, dit kan je verminderen door in het empire menu onder het hoofdstuk heat de heat 'af te kopen' om het zomaar te zeggen, of drugs te verkopen, je kan ook je enforcer inschakelen, al weet ik niet of je die nu al kan kopen Reageren
JeGe Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Bij Scarface the world is yours heb ik heel wat geld nodig om de Pawnshop van Pedro te kopen.Wie kan zeggen hoe ik snel aan het geld kom? Grote bedragen zijn zeer gunstig voor mij:) Doe felix leads en verkoop drugs, of vermoord een paar gangs, let wel op dat je met het moorden van gangs je gang heat flink omhoog gaat, dit kan je verminderen door in het empire menu onder het hoofdstuk heat de heat 'af te kopen' om het zomaar te zeggen, of drugs te verkopen, je kan ook je enforcer inschakelen, al weet ik niet of je die nu al kan kopen Maar hoe kom ik aan de drugs?? En als je bijv de diaz gang uitschakeld krijg je toch geen geld??? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Je komt aan drugs door gram of kilogram missies te doen van felix. Je kan ook drugs dealers vermoorden en hun drugs afpakken. Drugsdealers zijn de witte stippen op de radar. En als je een gangwar begint met de Diaz Gang moet je alle gangleden vermoorden , en daarna moet je de gangleider vermoorden. Die heeft altijd veel geld bij zich. Soms heeft zo'n gangleider wel meer dan $ 80,000 bij zich. Succes verder! Reageren
JeGe Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Bedankt voor jullie hulp!!! Van mij mag er wel een slotje op, heb genoeg info >>> Door Jowx: Een slotje is enkel nodig bij spam of topics die in strijd zijn met de regels, dus laat het maar rustig wegzakken. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.