Joeristoef Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik ben wat lastig vandaag, maar zou iemand voor mij de missies op Verdant Meadows kunnen doen? En als het kan, en je er zin in hebt, stel ik het ook op prijs als je de driving school in San Fierro voor me kunt doen, en dan alles goud. Missie(s): Zie hierboven Cheaten: Liefst niet Versie: 1.01 Alvast bedankt.
-eend- Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Passed: Learning to fly +respect +vliegvaardigheid. Failed: Driving school. Alleen de '' burn & lap'' is gelukt. Bij de andere deed me SA raar, ik wou rijden en de auto staat stil.. Die mag iemand anders doen dus Overig: De savegame staat nu op 2, 1 was bezet... Verder niet gecheat of gemod. Veel plezier verder. Bewerkt: 27 juni 2007 door -eend-
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Gehaald: Driving school The 360 goud The 180 goud Whip and Terminate goud Pop and Control goud Burn and Lap goud Cone Coil goud The '90' goud Wheelie Weave goud Spin and Go goud P.I.T. Maneuver goud Alley Oop goud City Slicking goud Beloning: Er spawnen nu een Super GT, Bullet en Hotknife voor de rij school. Gehaald: Flying school Takeoff goud Land Plane goud Circle Airstrip goud Circle Airstrip and Land goud Helicopter Takeoff goud Land Helicopter goud Destroy Targets goud Loop the Loop goud Barrel Roll goud Parachute onto Target goud Beloning: Er spawnen nu een Rusler, Stuntplane en Hunter bij je vliegveld. Overig: Ik heb de Hotknife in de garage gezet, want nadat ik all gold bij de driving school had gehaald moest ik nog naar de flying school rijden omdat -eend- daar nog niet all gold had gehaald en nu kan je meteen in de Hotknife rijden. Ik heb natuurlijk geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met San Andreas Bewerkt: 27 juni 2007 door Jow Tommy Verceti
Joeristoef Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Bedankt vriend Kan ik weer lekker verder. Top werk Bewerkt: 27 juni 2007 door Joeristoef
Recommended Posts