Jump to content

Vraag over Downloads

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mensen,

Het is een hele tijd geleden dat ik GTA SA heb gespeeld. Ik wil het dan ook weer snel spelen alleen heb ik en paar vraagjes en ik hoop dat julie mij daar mee kunnen helpen.

Ik heb wat rond gekeken op dit forum en ik kwam iets over over een cruise schip. Is dat een download? dat je in dat schip kunt komen in GTA SA? Zoja, is dit al te downloaden?

Verder heb ik en vraag over online spelen. Ik wil graag met 2 vrienden online spelen. Wat is het beste om te downloaden? Zover ik heb gelezen is MTA SA niet niet officieel uit.

Ik hoop dat julie wat vragen kunnen beantwoorden.

Alvast bedankt,

Saquintez

Geplaatst:

Ik heb nog nooit over een cruise ship gehoord, maar het zal misschien wel kunnen. Het kan niet in het spel zelf, dus moet het een mod zijn.

MTA SA is wel degelijk uit, de deathmatch echter niet. Kijk op deze site voor meer info over MTA SA. Dit is echter nog steeds alleen maar racen, daar komt verandering in als MTA DM uit is.

Dan is er ook SA-MP, hierin kan je veel meer. Lopen, samen in een auto rijden, elkaar afschieten, maar ook racen. Kortom; je kan er vrij bewegen. Kijk op deze site voor meer info en downloads van sa-mp.

Succes. :)

@ hieronder: niet echt bij stilgestaan... :puh:

Geplaatst:
Ik heb nog nooit over een cruise ship gehoord, maar het zal misschien wel kunnen. Het kan niet in het spel zelf, dus moet het een mod zijn.
Vanwege het feit dat Saquintez een cruiseschip op 't Forum tegen is gekomen, ben ik bang dat hij The Royal Guardian bedoelt. In dat geval moet ik je teleurstellen Saquintez. The Royal Guardian is een gang hier op het Forum en heeft werkelijk niets met San Andreas te maken... ;)
Geplaatst: (bewerkt)
Vanwege het feit dat Saquintez een cruiseschip op 't Forum tegen is gekomen, ben ik bang dat hij The Royal Guardian bedoelt. In dat geval moet ik je teleurstellen Saquintez. The Royal Guardian is een gang hier op het Forum en heeft werkelijk niets met San Andreas te maken... ;)

The Royal Guardian bedoel ik ja. Jammer dat dat niet bestaat.

Zijn er wel dat soort mods (downloads) dat je zulke dingen kan toevoegen?

Even over het online spelen. Je zegt MP-SA, is dat beetje het zelfde als GTA Rumble? (dat heb ik namelijk een tijdje gespeelt) (anderhalf jaar terug zoiets)

Is dat ongeveer beetje het zelfde? Ik moet gewoon met 2 vrienden in een gebied elkaar overhoop kunnen knallen enz.

En wat is die download op de site over een eigen server enz. Dat heb ik ook gedownload, kan je daar via ook online?

Bedankt voor julie vorige reacties.

Bewerkt: door Saquintez
Geplaatst:

The Royal Guardian bedoel ik ja. Jammer dat dat niet bestaat.

Zijn er wel dat soort mods (downloads) dat je zulke dingen kan toevoegen?

Even over het online spelen. Je zegt MP-SA, is dat beetje het zelfde als GTA Rumble? (dat heb ik namelijk een tijdje gespeelt) (anderhalf jaar terug zoiets)

Is dat ongeveer beetje het zelfde? Ik moet gewoon met 2 vrienden in een gebied elkaar overhoop kunnen knallen enz.

En wat is die download op de site over een eigen server enz. Dat heb ik ook gedownload, kan je daar via ook online?

Bedankt voor julie vorige reacties.

Ik ben al veel tegengekomen, van vliegende schotels tot onderzeeërs, maar helaas nog geen cruiseschepen voor GTA.

Ik ken GTA Rumble zelf niet, maar het zal ongetwijfeld ongeveer hetzelfde zijn geweest als SA-MP. Ook daar draait het om elkaar afschieten. Als je een installer voor een server hebt gedownload, dan zit je verkeerd. Je moet namelijk de client versie downloaden, deze is voor de gebruikers. De andere is voor de eigenaren van een server.

Geplaatst:
wel op gta garage staat er één dat de tropic veranderd in de titanic

Inderdaad, hier is de titanic te vinden. Hij vervangt de Marquis. Nadeel wel is dat hij na 50 gameuur (50 minuten IRL) zinkt. Deze download is echter nog niet beschikbaar, houdt deze pagina nog even in de gaten dus!

Geplaatst:
wel op gta garage staat er één dat de tropic veranderd in de titanic

Inderdaad, hier is de titanic te vinden. Hij vervangt de Marquis. Nadeel wel is dat hij na 50 gameuur (50 minuten IRL) zinkt. Deze download is echter nog niet beschikbaar, houdt deze pagina nog even in de gaten dus!

W00000000T. Dat ziet er cool uit ouwe. Weetje precies waneer die uitkomt en of je dan ook naar binnen kan in dat schip?

BTW: Zijn er nog meer dingen te download zoals grote nieuwe gebouwen waar je in kan ect?

Geplaatst:
W00000000T. Dat ziet er cool uit ouwe. Weetje precies waneer die uitkomt en of je dan ook naar binnen kan in dat schip?

Nee, ik weet niet wanneer hij uit komt, en ja, je kan naar binnen. Dat blijkt uit bijvoorbeeld de volgende beschrijvingen:

wanted level possible on board 1
cool stuff on board 3 ammo center, wardrobe, kitchen
BTW: Zijn er nog meer dingen te download zoals grote nieuwe gebouwen waar je in kan ect?

Zoek even op GTAGarage. Daar is genoeg te vinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...