Vayne Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 (bewerkt) om een Te-grote quote te voorkomen doe ik het ff zo, @gtaowner als ik iets te vertellen heb en Brokentable vraagt aan MIJ om een plaatje te posten en vervolgens gaat er iemand vrolijk met de eer strijken vind ik dat niet leuk. hopelijk begrijp jij dat net zo goed als ik. ook nog ff over dat dubbelposten,.. ik had eerst iets normaals te vertellen en daarna een quote op iets. het leek mij overzichtelijker om dat niet in éen post te zetten. ook nog ff over het woordje "jesus". er zijn hier vast mensen die gelovig zijn en die dat liever niet hebben. en omdat je dit als scheldwoord gebruikt kan je het maar beter weghalen voordat de moderators dit doen. hopelijk begrijp je een beetje hoe het hier in elkaar zit (misschien is het fout van dat dubbelposten maar dan moeten we even de reactie van mods afwachten.) EDIT: BACK TO TOPIC!! Bewerkt: 15 december 2004 door Vayne
Aegis Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Ook handig is om een kaart te maken met de plekken waar je in je auto een bom kan plaatsen want die staan niet op de plattegrond van je radar in het spel... Niet dat ik weet waar ze allemaal precies zitten... :lol:
GTA 0wn3r Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 (bewerkt) Ook handig is om een kaart te maken met de plekken waar je in je auto een bom kan plaatsen want die staan niet op de plattegrond van je radar in het spel... Niet dat ik weet waar ze allemaal precies zitten... :lol: Dat staat op de kaart die hebt gekregen bij aankoop. Maar ben het wel met je eens @Vayne... Een kleine opmerking, Ik strijk niet met andermans eer. Als jij het een eer ziet als een moderator vraagt om een plaatje. Fijn, Niet mijn probleem. Ik heb hem dat plaatje gestuurd omdat ik behulpzaam wou zijn. En dus moet je niet zo zeuren. Klaar uit! Bewerkt: 15 december 2004 door GTA 0wn3r
Vayne Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 de locaties van treinstations zou ook wel leuk zijn
BrokenTable Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 er staan ook 2 nrg's in de parkeergarage @ east los santos, in die wijk boven het stadionEDIT: LOCATIE VAN NRG-500's: *kan ook het gebouw ernaast zijn* ps. sorry dat ik het niet zo gedataileerd heb gedaan maar heb het ff druk met school Is dat die garage met die Spray (nummer 11 als ik me niet vergis) erin? Ik zoek straks thuis wel ff daar in de buurt. Bedankt!
Vayne Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 (bewerkt) Quote op brokentable Ja dat is hem, op de 2e verdieping en op de laatste verdieping is de nrg-500 te vinden. Bewerkt: 15 december 2004 door Vayne
BrokenTable Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Laten we geen ruzie gaan maken over wie een map plaatst / mailt! Wij maken de mappen om anderen te helpen met lokaties en vinden het prettig dat jullie meehelpen. Scheelt ons werk en zo hebben we sneller meer staan. Ieder hulp is meegenomen en wordt gewaardeerd!
Aegis Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Aah ok ben ff naar de plek gegaan wat op de kaart stond en er staan van die moters :lol: dus bedankt ervoor kan ik tenminste lekker scheure in Los Santos B)
TubS Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2004 offtopic: sorry vayne dit is al de tweede keer dat je weer offtopic gaat in het zelfde forum , dit moet niet langer doorgaan ontopic: *graffiti tags updated* 1 t/m 5 zie gta plattengronden
Nith Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 een kaart met alle 2player dingetjes en kill frenzy's is ook handig, want ik weet alleen die in LS (als je voor BS huis staat naar rechts)
TubS Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2004 tag 1 t/m 30 volledig online *update*
DeNn!S Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 ik heb nog een map van alle garages:
easter egg Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 nrg-500 krijg je ook als je met goud de motor rijschool haalt. ik wist eerst niet of dat waar was toen ik alles met goud had gehaalt staat er wel 1. dus is niet gelogen. er staat er ook 1 bij de docks in san fiero bij naast de hijskraan waar je auto s mee kunt opstillen is wel zoon kuil daar staat die ergens aan de kant van die kuil.
Nith Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 cool ga ik ff alles goud halen P.S. ik heb een plaastje op mun pc maar die wil ik als signature hoe doe ik da?
Recommended Posts