BrokenTable Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 cool ga ik ff alles goud halen Probeer aub. de posts ontopic te houden. P.S. ik heb een plaastje op mun pc maar die wil ik als signature hoe doe ik da? Waarom stel je zo'n vraag nou in dit topic? Gaat echt helemaal nergens over. Gebruik de zoekfunctie en als je het daar niet kunt vinden stel je de vraag in een forum waar zo'n vraag thuishoort! Hier weer ONTOPIC verder
Mania-92 Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 (bewerkt) over die graffiti ik heb het spel nu net waar kan ik die graffiti bus halen ps ik heb de zoekfunctie al gebruikt Bewerkt: 19 december 2004 door edmania
Nith Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 (bewerkt) ff paar missies halen en dan krijg je em. je kan em dan ook vinden in je huis boven in je slaapkamer of gebruik cheats P.S. srry voor da offtopic brokentable Bewerkt: 19 december 2004 door Nith
BrokenTable Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 ff paar missies halen en dan krijg je em. je kan em dan ook vinden in je huis boven in je slaapkamerof gebruik cheats P.S. srry voor da offtopic brokentable Dit is dus de laatste offtopic post in dit topic. Ik hoop dat het nu wel duidelijk is. Volgende offtopic post in deze thread krijg een gratis waarschuwing :-)
TubS Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2004 dit is de laatste waarschuwing, ik ben dat offtopic beu, nog even doorgaan en ik zet er een slotje op edit: haha je was me voor broken
CokeYoki Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Geplaatst: 25 december 2004 Ben blij met de door jullie verkregen tagsplategrond. Ik heb sommigen gevonden waarvan ik nooit de plaats had kunnen vinden zonder deze kaart. In mijn ogen is dit goud waard. Ook zijn de andere plattegronden goed. Thnx
GTA 0wn3r Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Geplaatst: 25 december 2004 Tubs, Broken Table en Godfather, In het Horse Shoe Topic "plattegrondenforum" Zijn er een hoop niet te zien.
BrokenTable Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) Tubs, Broken Table en Godfather,In het Horse Shoe Topic "plattegrondenforum" Zijn er een hoop niet te zien. Dat klopt: die screens ben ik aan het maken vandaar er "screens die nog niet zijn geupload geven momenteel een foutmelding" in het bovenste bericht staat :-). Een aantal zijn niet zonder de Jetpack te halen. Ik ben ze aan het halen in de 2e keer dat in SA speel en heb daar nog geen Jetpack. Ik ben nu bij N.O.E. dus die Jetpack zit er weer aan te komen. Dan komen de rest van de horseshoes er snel achteraan. EDIT: alle horseshoes staan er ondertussen. Bewerkt: 26 december 2004 door BrokenTable
GTA 0wn3r Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Tubs, Broken Table en Godfather,In het Horse Shoe Topic "plattegrondenforum" Zijn er een hoop niet te zien. Dat klopt: die screens ben ik aan het maken vandaar er "screens die nog niet zijn geupload geven momenteel een foutmelding" in het bovenste bericht staat :-). Een aantal zijn niet zonder de Jetpack te halen. Ik ben ze aan het halen in de 2e keer dat in SA speel en heb daar nog geen Jetpack. Ik ben nu bij N.O.E. dus die Jetpack zit er weer aan te komen. Dan komen de rest van de horseshoes er snel achteraan. EDIT: alle horseshoes staan er ondertussen. Gelukkig Fijn dat jij/jullie zo snel hebben kunnen handelen. Top werk mods
X-TX Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Klachten over mij kaart ( met alle voeruigen ) hoor ik ook graag, dan kan ik die beter maken.
CokeYoki Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Wat me opviel bij de horseshoes is dat je per gevonden shoe $ 100 krijgt en als je ze allemaal hebt nog even iets extra's. De wapens zijn wel leuk. Goede kaart met goede beloningen, Groet
X-TX Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Mijn kaart is weg, je kan hem nog wel bij plattegronden forum vinden. Ik zat me database op te ruimen en toen had ik een map verwijderd en ik dacht dat ik een back-up van had maar was niet zo, en in die map zat ook die voertuigen map dus is die weg
danny11 Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 waar is de motors school op de map?
MrSelected Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 waar is de motors school op de map? Er staat op de map in LV, een rooie S in het zuidoosten. :rolleyes: That's it.
supersjaak Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 er staan ook 2 nrg's in de parkeergarage @ east los santos, in die wijk boven het stadion Kun je misschien een kaartje posten. Ik heb namelijk geen flauw idee waar. En er is wel vraag naar die motor... ehhm kaartje heb ik neit maar er is zo'n kleine ronde parkeergarage in oost los santos en daar zitten 2 nrg500 in 1 op het dak en 1 op de eerste verdieping wat is een nrg 500? :huh:
Recommended Posts