Jump to content

Geen geluid

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben veel topics over slecht geluid tegen gekomen , maar heb niets kunnen vinden over helemaal geen geluid.

Wanneer ik het spel start hoor je wel de spuitbussen, maar daarna helemaal geen geluid meer.

Het zal vast ergens besproken zijn maar heb het niet kunnen vinden.

Geplaatst:
Ik ben veel topics over slecht geluid tegen gekomen , maar heb niets kunnen vinden over helemaal geen geluid.

Wanneer ik het spel start hoor je wel de spuitbussen, maar daarna helemaal geen geluid meer.

Ben je het vastgeplakte topic ook tegen gekomen in het hardware problemen gedeelte? Je vind dat topic hier. Volg even de instructies die daar worden gegeven, dus het vervangen van een bestand. Doet hij het daarna nog niet, dan kun je een herinstallatie overwegen. Levert dat verder ook geen effect op, dan zou je waarschijnlijk even verder moeten kijken dan San Andreas alleen. Installeer de software voor je geluidkaart opnieuw bijvoorbeeld.

Geplaatst:

Ben je het vastgeplakte topic ook tegen gekomen in het hardware problemen gedeelte? Je vind dat topic hier. Volg even de instructies die daar worden gegeven, dus het vervangen van een bestand. Doet hij het daarna nog niet, dan kun je een herinstallatie overwegen. Levert dat verder ook geen effect op, dan zou je waarschijnlijk even verder moeten kijken dan San Andreas alleen. Installeer de software voor je geluidkaart opnieuw bijvoorbeeld.

Ik heb die stappen al gedaan. Dat had ik even moeten vermelden. Misschien inderdaad even opnieuw installeren. Best vaag want ik heb em net voor het eerst geinstalleerd. Net nieuw uit de verpakking :)

Nou , nieuwe installaties hebben ook niet geholpen. Echt vaag.

GTA3 doet het prima

Geplaatst:

GTA3 doet het prima

Je kan best even terug gaan naar de winkel van aankoop, het bonnetje even inleveren en vervolgens een nieuwe versie weer meekrijgen. Doet doe het ook niet, dan zou je kunnen proberen de software van je geluidskaart opnieuw te installeren. Al betwijfel ik dan weer of dat zin heeft, aangezien de rest het wel doet. Heb je overigens een on-board kaart of een aparte kaart?

Geplaatst:

GTA3 doet het prima

Je kan best even terug gaan naar de winkel van aankoop, het bonnetje even inleveren en vervolgens een nieuwe versie weer meekrijgen. Doet doe het ook niet, dan zou je kunnen proberen de software van je geluidskaart opnieuw te installeren. Al betwijfel ik dan weer of dat zin heeft, aangezien de rest het wel doet. Heb je overigens een on-board kaart of een aparte kaart?

Ik heb een EMU 0404 geluidskaart. (Los dus).

Erg bedankt voor de tip. Ik heb het spel via bol.com trouwens. Gewoon terug sturen?

Ik heb het spel net op het werk geinstalleerd om te checken. En hier werkt het geluid wel. Zal dus aan mijn pc liggen. Misschien andere geluidskaart kopen? Hoewel .. die ik nu heb (Emu 0404) is een redelijk dure die ik gehaald heb voor het mixen van onze beats. Balen zeg, heeft er niemand anders een idee?

Geplaatst:

Ik heb nog een heel goede manier.

Ga naar Start->Uitvoeren, typ in, dxdiag, ga naar het tabblad Geluid.

En zet het dan op Basisversnelling.

Deze manier moet kunnen werken.

Geplaatst:
Ik heb nog een heel goede manier.

Ga naar Start->Uitvoeren, typ in, dxdiag, ga naar het tabblad Geluid.

En zet het dan op Basisversnelling.

Deze manier moet kunnen werken.

Ook dat heb ik geprobeerd. Ik denk dat ik van de week maar een andere geluidskaart haal. Want de Emu 0404 draait niet lekker vind ik. ook niet met muziek maken. Best zonde want het is best een duur kaartje :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...