Blue Yoshi 97 Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Die zie ik wel eens in MTA maar zit ie ook in San Andreas want daar heb ik hem echt nog nooit gezien O_O Er staat ook geen pagina over op WikiGTA.. Ik bedoel die bloempot waar je soms op zit (Die waar als je nitro doet het net lijkt of CJ vol ruft) O_O Weet niet zeker of ie RC Cam heet Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Die zie ik wel eens in MTA maar zit ie ook in San Andreas want daar heb ik hem echt nog nooit gezien O_OEr staat ook geen pagina over op WikiGTA.. Ik bedoel die bloempot waar je soms op zit (Die waar als je nitro doet het net lijkt of CJ vol ruft) O_O Weet niet zeker of ie RC Cam heet Daar was laatst ook al een topic over, maar goed. Het voertuig zou oorspronkelijk in een Zero missie zitten. Hoe en wat precies, dat weet ik niet, maar het was bedoeld voor een eindmissie van Zero. Echter is deze missie komen te vervallen en daarvoor is in de plek 'New Model Army' gekomen. Het voertuig van de geschrapte missie is niet meer verwijderd, zodoende is hij nog steeds te spawnen. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Die zie ik wel eens in MTA maar zit ie ook in San Andreas want daar heb ik hem echt nog nooit gezien O_OEr staat ook geen pagina over op WikiGTA.. Ik bedoel die bloempot waar je soms op zit (Die waar als je nitro doet het net lijkt of CJ vol ruft) O_O Weet niet zeker of ie RC Cam heet Daar was laatst ook al een topic over, maar goed. Sorry, woorde te kort voor zoekfunctie O_O Maar bedankt voor de snelle reactie, en ik ben blij dat het is gedelete want het is voor geen meter bestuurbaar O_O Bewerkt: 27 juni 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Jawel, die heet de RC Cam En die zit óók in GTASA, maar die heeft geen vindplaats. Je zult hem moeten spawnen met een trainer. Ik raadt de Vehicle Spawn Tool aan. Die is makkelijk in gebruik Ook een leuk weetje: Je kunt ermee door auto's heen rijden Zo kun je de pixelachtige binnenkant eens goed bestuderen. Bewerkt: 27 juni 2007 door MartyCeha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.