nick 82 Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 kun je daarna wel een nieuwe relatie met diegene aangaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 (bewerkt) kun je daarna wel een nieuwe relatie met diegene aangaan? nee als je gedumpt word is het "finito" met je relatie. je krijgt haar dus niet meer terug. (tsss issie weer te hard geweest voor z'n vriendin? :lol: ) Bewerkt: 14 december 2004 door Vayne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick 82 Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 (bewerkt) nee, dat niet maar had een paar verknalde dates en en ze is ook supervaak niet thuis blijft een vervelende glitch Bewerkt: 14 december 2004 door nick 82 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 nee, dat niet maar had een paar verknalde dates en en ze is ook supervaak niet thuis blijft een vervelende glitch vermeld dat dan ook in de topicnaam, maarja... ik heb ook het probleem dat ze nietmeer thuis komt en dat betekent dat je haar nooit meer kan daten... gelukkig heb ik dat alleen bij denise :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick 82 Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 soory, mijn fout. het ging me niet zozeer om die glitch maar meer over het gedumpt worden. dump ze liever zelf :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Ik had ook eerst die vriendin Michelle en toen was ze ook heel vaak niet thuis. Maar naar 100 keer proberen was ze er toch wel een keertje. En na die éne keer is ze meestal altijd wel thuis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 hier zijn al genoeg topics over <_< . Slotje dan maar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Wanneer je dit probleem hebt bij millie moet je op Tuesday rond 17.00u komen, dan is ze altijd thuis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 speelt alle vriendinnen het balkje volkrijgen ook mee met de 100%??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove_Street_Gang_Member Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 speelt alle vriendinnen het balkje volkrijgen ook mee met de 100%??? nee moet niet voor 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 moet je alle missies bij de autoschool op goud krijgen of alleen die 2?? moet dat ook bij de motor,vliegtuig school ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 maar heb je die vriendinnen nodig voor 100% ??????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 maar heb je die vriendinnen nodig voor 100% ??????? zoeken en je zult vinden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.