Rivel Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Hallo allemaal! Heeft er iemand een savegame V1 waarin alle Hoofdmissies, alle races, de hidden sprays, de ganggebieden,de horeshoes(hoeft niet), vigilante, de scholen, brandweer missies, en ambulance missies. Gedaan zijn? Als er een paar ontbreken dan is het niet erg. Maar ik ben mijn savegame kwijt waarin ik naar de 100% wou gaan. En daar had ik al de bovenstaande dingen af! Alvast bedankt! Rivel
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Ik begrijp je niet helemaal. Wil je nou een savegame waarbij alles af is behalve dat wat je niet gedaan hebt? Dan kan ik je niet helpen. Maar er is in de downloaddatabase wel een 100% savegame voor V1 te vinden. @hieronder: Ja, ik snapte hem dus wel in mijn eerste zin en toen zei ik dat ik hem niet kon helpen met een savegame. Maar wat jij adviseert lijkt me in dit geval inderdaad wel het beste . Bewerkt: 27 juni 2007 door Jow Tommy Verceti
-Matthijs- Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik begrijp je niet helemaal. Wil je nou een savegame waarbij alles af is behalve dat wat je niet gedaan hebt? Dan kan ik je niet helpen. Maar er is in de downloaddatabase wel een 100% savegame voor V1 te vinden. Nee, hij/zij zoekt een savegame waarin alle hoofdmissies zijn uitgespeeld plus alle andere missies die er vermeld worden. Overigens nog even gericht op Rivel, ik denk niet dat er een savegame is waarin toevallig datgene is gedaan. Ik raad je gewoon aan een savegame te downloaden waarin de storyline gedaan is. De overige (zij)missies kun je dan, het liefst in stukjes, hier aanvragen. Wij zijn namelijk altijd wel bereid een paar dingen te doen.
Rivel Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Oke dan. Maar weet iemand een save game waarin de missies al gedaan zijn? De hoofdmissies!
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Dan moet je even hier kijken.
Recommended Posts