Jump to content

Mischien een nieuwe serie Flodder?


Scarface92

Recommended Posts

Ik denk niet dat het zo leuk word dan als de oude. Met Tatjana Simic en Coen van Vrijberghe (Die helaas niet meer leeft) en al die andere acteurs, deden het altijd leuk. Vooral die Sjakie was :bonk:. Dus eerlijk gezegt denk ik niet dat ze er goed aan doen om een nieuwe Flodder te beginnen. De meeste mensen zullen dan toch zeggen dat de oudere beter is. ;)

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    10

  • Sandra

    7

  • LBG

    2

  • Muay Thai

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een paar jaar geleden hebben ze gezecht te stoppen met de serie na het overleiden van Coen van Vrijberghe de Coningh in een besloten feest na afronding van het vijfe seizoen van de serie.

Dus het zal waarschijnlijk niet zijn dat als er een nieuw seizoen van Flodder komt dat de oude acteurs erin voorkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het een groot succes zal worden. Als het met allemaal nieuwe acteurs is, is het niet echt flodder meer vind ik. Je krijgt dan eerder een andere serie met hetzelfe idee. Ook is het dan niet echt uniek meer. ik heb liever een nieuwe serie met een nieuw idee, dan dat uitgemelken...

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer komt die nieuwe zogenaamde Flodder dan?

Nederlandse series vind ik ook echt niks aan maar Flodder vind ik echt super!

Ja, nu je het zegt, ik kan op geen een Nederlandse serie komen die ik leuk vind behalve Flodder!

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze het concept een beetje wijzigen en een betere verhaal lijn verzinnen dan de laatste jaren van de serie kan dat nog goed in orde komen en aan acteurs hebben ze geen probleem denk ik want er lopen genoeg onnozele Nederlanders rond :D

Link to comment
Delen op andere websites

Die man die sjonnie speelt is dood. Hij is dood gegaan tijdens de opnames van flodder. Jammer. Ik vond hem veel beter dan Huub Stapel, Huub is een goede acteur maar voor flodder vond ik hem niet echt geschikt. Verder zal die meid die de vrouwlijke Kees speelde ook niet zo jogn meer zijn :duh: Vroeger was ze wel :tu:

Coen van Vrijberghe de Coningh , zo hete die acteur die zo goed sjonnie kon spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...