Jump to content

Mischien een nieuwe serie Flodder?


Scarface92

Recommended Posts

Die man die sjonnie speelt is dood. Hij is dood gegaan tijdens de opnames van flodder. Jammer. Ik vond hem veel beter dan Huub Stapel, Huub is een goede acteur maar voor flodder vond ik hem niet echt geschikt. Verder zal die meid die de vrouwlijke Kees speelde ook niet zo jogn meer zijn :duh: Vroeger was ze wel :tu:

Coen van Vrijberghe de Coningh , zo hete die acteur die zo goed sjonnie kon spelen.

Tatjana Simic ziet er nog steeds goed uit vind ik, alleen ze lijkt niet meer op Kees.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    10

  • Sandra

    7

  • LBG

    2

  • Muay Thai

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik kijk Flodder alleen als ik er toevallig langs zap, maar ik vind het wel leuk. Van mij mogen ze een nieuwe serie maken, al zal het moeilijk worden om die net zo goed (of beter) te maken.
het conflict

Vertel O_o

Ben ik het volledig mee eens, ik vindt dat ze het niet moeten doen, flodder is FLODDER en zo moet je dat ook laten. Altijd weer die shit opnieuw maken enzo ben ik echt zat van.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat ze geen nieuwe afleveringen moeten maken.

Ik heb destijds zelf een mini figuranten rolletje gehad in 1 van de afleveringen als kakkerig buurt-kind.

Flodder zal altijd geäsocieerd worden met de vorige cast (met Coen en Stefan). Dus de nieuwe afleveringen zullen niet aanslaan bij het grote publiek denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat ze wel nieuwe afleveringen gaan maken, kan me alleen niet voorstellen dat ze zon goede spelers als in de oude flodder serie kunnen vinden. Ik dacht dat ze gestopt waren uit respect voor de overleden van Coen van Vrijberghe de Coningh.

Dit staat trouwens op wikipedia:

Mogelijke terugkeer

In 2007, tien jaar na het einde van de opnames van de tv serie, waren er plannen om het fenomeen toch weer nieuw leven in te blazen en 26 nieuwe Flodder afleveringen op te nemen. Dit vanwege het enorme succes van de tv-serie. Dit plan is echter tijdelijk stopgezet in verband met de rechten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was al een ruime tijd bekend dat er een nieuwe Flodder zou komen met nieuwe mensen, al langer dan anderhalve jaar..

Maar ja, ik ben een echt Flodder fan, ik heb ALLE afleveringen van Flodder wel 5 tot 10 malen gezien.

En ook de films, ik heb Flodder 1, en 3 op DVD, en Flodder in Amerika heb ik op videoband.

Ik denk als er een nieuwe Flodder uit komt, dat ik die niet zo leuk zou vinden, ik ben de echt Ma Flodder gewent, en de echte Sjonnie, en Kees etc.

En ik denk ook dat de grappen weer totaal anders zijn, met Kees(jongen) kon je altijd erg lachen hoe stom hij altijd doet enz. ik hoop dat ze dat ook bij de nieuwe Kees(jongen) gaan doen.

Anders vind ik het nu al niks meer aan!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Ik vind dat er zeker een nieuwe flodder moet komen. 'k ben helemaal fan van heb alle afleveringen 4/5 keer gezien.

Het maakt mij niet zoveel uit de de oude er niet meedoen, maar het zou wel leuk zijn, maar er moeten er natuurlijk wel 3/4 meedoen van de oude flodder. Alleen wel jammer dat de acteur van Sjonnie dood is, dat vond ik altijd de beste. Maar de film wordt waarschijnlijk wel iets minder maar ik weet zeker dat ik hem ga kijken!

Link to comment
Delen op andere websites

GrandTheftTwanO

Nice bump, Juli naar December.

Ontopic:

Gaat dit ook echt door, zoja, zijn de opnames dan al begonnen?

Want volgensmij heb ik ze laatst gezien... :schater:

Dus ben ik misschien ook wel op TV!

Ja idd, ik wil ook wel weten hoe het zit nu een paar maanden later...

Link to comment
Delen op andere websites

Want volgensmij heb ik ze laatst gezien... :schater:

Dus ben ik misschien ook wel op TV!

Wie heb je gezien?

Ik neem aan flodder, maar op RTL hebben ze er niks over gezegt dus ik denk dat onze goede hoop niet ver komt :N .

Link to comment
Delen op andere websites

Die man die sjonnie speelt is dood. Hij is dood gegaan tijdens de opnames van flodder. Jammer. Ik vond hem veel beter dan Huub Stapel, Huub is een goede acteur maar voor flodder vond ik hem niet echt geschikt. Verder zal die meid die de vrouwlijke Kees speelde ook niet zo jogn meer zijn :duh: Vroeger was ze wel :tu:

Coen van Vrijberghe de Coningh , zo hete die acteur die zo goed sjonnie kon spelen.

Hij is niet overleden tijdens de opnames van Flodder, maar in een ziekenwagen nadat hij op een bedrijfsfeest t.g.v. de afronding van het 5e seizoen een hartaanval kreeg toen hij op de motorkap van de welbekende roze Chevrolet sprong, in elkaar zakte en met gespeide armen en benen bleef liggen.

Ze deden een klein stukje uit een aflevering na, toen Coen inelkaar zakte, begon het publiek te klappen omdat ze dachten dat het bij de show hoorde. (Net zoals gebeurd is toen goochelaar Tommy Cooper een hartaanval kreeg op het podium en in elkaar zakte).

post-70241-1199236226_thumb.jpg

Foto: Wiki

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...