Jump to content

Mischien een nieuwe serie Flodder?

Recommended Posts

Geplaatst:

Even terug naar het begin onderwerp, het lijkt wel wel grappig om de oude Kees en Kees en Johnny en Sjakie en ma weer te zien in een eenmalige film. Geen serie dus een film. Ik geloof dat Sandra ook een aardige Flodder fan is dat mag ik wel ! Ik kijk ook zeer graag ! _O__O_

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

10

• Sandra

7

• LBG

2

• Muay Thai

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Even terug naar het begin onderwerp, het lijkt wel wel grappig om de oude Kees en Kees en Johnny en Sjakie en ma weer te zien in een eenmalige film. Geen serie dus een film. Ik geloof dat Sandra ook een aardige Flodder fan is dat mag ik wel ! Ik kijk ook zeer graag ! _O__O_

Ik ben inderdaad verslaafd aan Flodder. (A)

Maar om de ouden weer terug te zien.... mwah

'Sjakie' is nu ook al bijna 70 jaar oud....

Geplaatst:

Ik ben inderdaad verslaafd aan Flodder. (A)

Maar om de ouden weer terug te zien.... mwah

'Sjakie' is nu ook al bijna 70 jaar oud....

is hij al 70 :ch:

ik ben van belgie maar ik bekijk graag de films en serie flodder ze zijn zo grappig de serie is ook zo leuk om naar te kijken al ik juist van school kom is het juist flodder en dan kun je evn niet meer denken aan die school stress.

Geplaatst:

Ik ben bang dat de nieuwe serie niet word uitgezonden..

Dick maas heeft er ook bezwaar tegen, en aangezien hij de rechten heeft over flodder. :(

Geplaatst:
Ik ben bang dat de nieuwe serie niet word uitgezonden..

Dick maas heeft er ook bezwaar tegen, en aangezien hij de rechten heeft over flodder. :(

Het word inderdaad steeds stiller rondom de nieuwe serie :(

Geplaatst:

flodder is wel erg leuk, alleen kijk ik het de laatste tijd nooit meer, maar het lijkt mij niet leuk als er nieuwe series komen van flodder, want dan heb je een heel ander gezin, een andere buurt, dus van mij hoeft het niet terug te komen

Geplaatst:
Het schijnt dat er 2 seizoenen komen , die vervolgen op seizoen 5 >

seizoen 6 > 1. Reparatiefouten 2. Kabelstoringen 3. In eigen armen 4. Bandenpech 5. De Familie Jokkebrok 6. Pyroma 7. Het meesterwerk 8. Rode Gulden 9. Zwartwerken 10. Dierenliefde

seizoen 7 > 1. De verrassing 2. Muggenplaag 3. Groente 4. Laatste ronde 5. Laatste kans 6. Werkbeloning 7. Verfpoging 8. De langste adem 9. De wedstrijd 10. 11 november

Ik heb dit van deze site afgehaald, dus ik weet niet of het hellemaal waar is. :{

Geplaatst:

seizoen 6 > 1. Reparatiefouten 2. Kabelstoringen 3. In eigen armen 4. Bandenpech 5. De Familie Jokkebrok 6. Pyroma 7. Het meesterwerk 8. Rode Gulden 9. Zwartwerken 10. Dierenliefde

seizoen 7 > 1. De verrassing 2. Muggenplaag 3. Groente 4. Laatste ronde 5. Laatste kans 6. Werkbeloning 7. Verfpoging 8. De langste adem 9. De wedstrijd 10. 11 november

Ik heb dit van deze site afgehaald, dus ik weet niet of het hellemaal waar is. :{

Nee, lijkt fake te zijn.

Heel veel van die namen lijken op namen van oude afleveringen:

- Reparatiefouten = Vormfouten

- De Familie Jokkebrok = Familie Klikspaan

- Pyroma = Kleptoma

- Rode Gulden = Goud geld

- Dierenliefde = Vindersloon?? De hondlanger?? Vossenjacht??

- Laatste Ronde = De laatste eer?? Lopende zaken??

- Werkbeloning = Vindersloon

- De wedstrijd = In de ring

- 11 November = Heelijk Avondje

-

Geplaatst:

Nee, lijkt fake te zijn.

Heel veel van die namen lijken op namen van oude afleveringen:

- Reparatiefouten = Vormfouten

- De Familie Jokkebrok = Familie Klikspaan

- Pyroma = Kleptoma

- Rode Gulden = Goud geld

- Dierenliefde = Vindersloon?? De hondlanger?? Vossenjacht??

- Laatste Ronde = De laatste eer?? Lopende zaken??

- Werkbeloning = Vindersloon

- De wedstrijd = In de ring

- 11 November = Heelijk Avondje

-

Ja, als je het zo bekijkt. :{

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...