Jump to content

World of warcraft

Recommended Posts

Geplaatst:

Begin volgend jaar komt world of warcraft uit. de vorige versies vond ik eerlijk gezegt geen bal aan maar ik denk dat deze me wel gaat aanspreken ondanks ik het niet zo op fantasy games heb.

post hier Screens, info ect...

Geplaatst:

Ik snap de ballen niet van de game !

Het is een super ultra groot online spel...

Er zitten zo'n triljoen mensen in de hele wereld van WarCraft ?

Zitten er dan geen bots ofzo in ?

• 5 maanden later...
Geplaatst:

Jullie halen wel een heel lang geleden topic naar boven, maar omdat de meeste mensen een paar maandjes geleden het spel begonnen te spelen en er nu wel wat over konden zeggen (zoals ik) vind ik het niet zo erg...en natuurlijk ook willen we allemaal elkaars mening weten over dit spel ;)

Ik vind het een heel mooi spel, je kan er veel mee, heb aardige mensen ontmoet (nederlanders en van andere nationaliteit) omdat je sommige opdrachten gewoon niet alleen kan halen.....Dus je moet samenwerken en dat hebben ze heel goed gecombineerd in dit spel.

Ik vind de graphics ook heel mooi en het duurt heel lang voor je bij lv 60 bent (hoger kan je niet) dus daar zit je wel een paar maandjes achter, en je kan dan niet na een paar keer gespeelt hebben zeggen dat je er niks aan vind, want volgens mij kan je het gewoon niet of heb je het al snel gezien omdat je niet verder komt.

Ik post hier wel een paar vette screens een keer, kunnen jullie beoordelen.

• 4 weken later...
Geplaatst:

volgens mij begrijpen de meeste mensen het doel van dit spel niet... want het gaat er om dat je lvl 60 komt door met bots te vechten en met andere mensen te dueleren en alle quests uit te spelen dus probeer dat maar eens <_< <_< .

• 3 weken later...
Geplaatst:

Zover ik op Gammo heb gezien, is dit een Strak spel. Heb laatst iets gehoord van dat je een speciale kaart ervoor moet kopen, om online te kunnen spelen! ;)

Beetje Gaar, maar je hebt online, zo'n grote wereld. En vind het echt strak dat je met andere spelers kan spelen. Ze kunnen je helpen in nood. En het is ook niet zo saai als je de wereld gaat verkennen.

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn vriend heeft het.World Of Warcraft

Het koste 70 €.Daarmee moet hij ook nog maandelijkste kosten maken.

Hij is er heel verslaafd aan dat spel.

Ik wil het ook maar ik heb telenet dus ik magf het niet het is Online.

Info over War Of Worldcraft:

Trailer

Deze moet je gezien hebben als je info wilt.

Trailers

screenshots

Bewerkt: door Synchro

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...