Sandra Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Nou, t eerste liedje dat ik kende was 'Slaap kindje slaap' Maar later ben ik opgegroeid met Bon Jovi Reageren
Gino99 Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Ik wil wel eens weten wat je eerste liedjes waren die je kende.BV:ik ben geboren in 1992 en hoorde graag .... Ik kan begrijpen dat je dat misschien niet meer weet. Maar wat is dan het eerste dat je nog weet. De mijne: ik ben geboren op 13 Februari 1996.Mijn vader was DJ. Dus ik kende al snel veel muziek.Hier volgen de eerste.. Venga Boys - Boom,Boom,Boom,boom (deze kende ik zeer goed in 1999) Venga Boys - we're going to Ibiza (1999) Venga Boys - we like the party (2001) Bomfunk MC's - freestyler (1999) Britney spears - hit me baby one more time (2001) Kabouter Plop - lalala (2002) aqua - barbie girl (2000) Wij zijn op de zelfde dag geboren O_o.Bomfunk Mc's was mijn eerste echte top nummer.Maar toen kwam Aqua.Ook een te gek nummer voor mij toen.Mijn vader is ook een muziekfreak net als mij,en hij leerde me gauw nummers uit de jaren 70 - 80 - 90 horen.Dat was ongeveer in 2001.Ik luisterde dat heel lang tot de Dance enzo kwam.Dat was hem dan Reageren
thug Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 ik samson en gert lol ik hoorde dat zo graag (l) Reageren
Suburban Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 de liedjes van bassie en adriaan ik vond dat programma zo leuk , maar nu kijk ik het alleen nog als het een voice over ( niet te netjes ) is Reageren
7ulian Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) Bij mij het liedje van "just my grnadma and me", een computerspelletje voor op de Mac (Mac als in Apple computer, niet MacDonalds) En mijn eerste liedje op vynil is "Madness - House of Fun" Bewerkt: 8 augustus 2007 door 7ulian Reageren
Eros Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Eminem, DMX, Xzibit, Ja Rule, & 2Pac - Bitch Please Sinsdien rap gaan luisteren. Reageren
.Syfes Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Eminem: Het was zijn eerste song. Nu luister ik naar elke muziek . Behalve naar polka of orkest songs Reageren
Pietje II Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Het allereerste liedje dat ik in mijn leven gehoord heb zal ook vast wel "Slaap Kindje Slaap" of zoiets dergelijks zijn, maar als je het over echte muziek gaat hebben, dan kan ik wel zeggen dat ik opgegroeid ben met dergelijke muziek als dat van Van Halen en dergelijke, aangezien mijn vader dat graag draait. Muziek waar ik écht mee opgegroeid ben is toch wel van Michael Jackson. Ten eerste vond ik als klein kind al zijn nummers geweldig en bovendien vond ik zijn videoclips altijd zo indrukwekkend (bijvoorbeeld Earth Song). En tot op de dag van vandaag blijft zijn muziek me boeien... Uiteraard is daar later veel meer bijgekomen, want ik ben een echte muziekfreak, dat wel. Maar daar hebben we het nu niet over. Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Het zal wel een of ander slaap liedje geweest zijn , bij echte muziek zal het wel zo'n beetje jaren 80- 90 muziek geweest zijn en serieus muziek geluisterd moet het wel de een of andere remix geweest zijn. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 de liedjes van bassie en adriaan ik vond dat programma zo leuk , maar nu kijk ik het alleen nog als het een voice over ( niet te netjes ) is precies , ik ook die Bassie en die Adriaan , altijd lachn met hun Reageren
TomHagen Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 de liedjes van bassie en adriaan ik vond dat programma zo leuk , maar nu kijk ik het alleen nog als het een voice over ( niet te netjes ) is precies , ik ook die Bassie en die Adriaan , altijd lachn met hun Arie en bastiaan is leuker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.