DjP.P Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) sorry van de groote ik wouw een soort HD plaatje makken en ik wist aleen de eerste afmeeting 1080X ????? dus hier is i http://img504.imageshack.us/img504/7409/mooiiqd9.jpg en graag reaxis! Bewerkt: 29 juni 2007 door DjP.P Reageren
M4X Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Leuk gemaakt hoor DjP.P, weer eens iets nieuws. De vogel is goed uitgerenderd, maar toch zie je er duidelijk aan dat hij uit een ander plaatje komt. De randen zijn iets te scherp, en het lichteffect klopt niet helemaal. Probeer dit nog een beetje te verbeteren. Bij de bergen ziet het er iets beter uit. De bergen zijn net als de vogel goed uitgerenderd, maar de randjes mogen nog iets blurriger. Verder kan je nog een paar lichteffectjes erbij doen, en het zou mooi staan als de kleuren iets helderder zijn. Maar nu ziet het er zeker erg netjes uit, en het idee is leuk en origineel. Moeilijk om te raten, maar ik geef je 75% Reageren
DjP.P Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) dank je wel egt en zown % is best wel veel!!! :: blurriger :: was dit?? miss moet onder de vogel dat zwarte weg????! Bewerkt: 29 juni 2007 door DjP.P Reageren
Bronko Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) Wel grappig jah, weer eens een keer wat anders De bergen vind ik er erg mooi in geplaatst en de vogel zit er ook redelijk mooi in alleen zou ik dat zwarte onderaan je vogel dan weghalen en jammer dat zijn kop er zo raar uit ziet De lucht vind ik ook een beetje vreemd maar dat kan aan mij liggen. Een mooi in elkaar gezette wallpaper ik geef je een 7,5 Bewerkt: 29 juni 2007 door Bronko Reageren
M4X Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 dank je wel egt en zown % is best wel veel!!! :: blurriger :: was dit??miss moet onder de vogel dat zwarte weg????! Blurriger betekent letterlijk 'waziger'. Je hebt veel soorten blurfilters, die allemaal een ander effect hebben om je plaatje waziger te maken. Wat ik bedoelde is dat de randjes nu een beetje scherp zijn van de vogel, en dat je dus het beste even een blurfilter kan toepassen om het er minder scherp uit te laten zien. Maar maak het niet te blurrig, want dat gaat alleen maar ten kosten van de kwaliteit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.