Fiegel5 Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) mijn grootste excuses voor dit topic MAAR uhm ik ben vanplan om een psp te kopen omdat er word gezegt dat je vcs en lbs daar mooier op zijn. das nou allemaal oke maar dan ik wil vragen omdat je op de psp meerdere dingen op kan doen en ik alleen spelletjes wil spelen is het dan slim om een psp te kopen. ik heb trouwens een ps2. wat is beter om te kopen voor mij± ds of psp bedankt voor je hulp gr. fiegel5 ps. sorry voor deze dome vraag maar ik zit vast Bewerkt: 27 juni 2007 door Joriz Je kan beter een goede onderwerp titel plaatsen dan je excuses aanbieden. Daardoor kunnen mensen makkelijker je topic vinden en ook sneller antwoord geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 Ik zou een PSP nemen. Hier heb je ook buiten het spelen meer aan. Denk hierbij aan bijvoorbeeld muziek luisteren, films bekijken, foto's bekijken, internetten enz. enz. enz. Ook hebben de PSP versie's van GTA LCS en GTA VCS een multiplayer wat de PS2 versie niet heeft. Groetjes, Boris H. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Domme vraag? Haha, iedereen mag vragen stellen hoor, en deze vraag komt zeker niet dom over. Je had hem misschien beter in het gamesforum kunnen stellen, maar zoveel maakt dat niet uit. De PSP is over het algemeen een goede handheld, met veel mogelijkheden. Zo kan je naast gamen ook films kijken, muziek luisteren, en internetten. Erg handig om overal mee naar toe te nemen. Ik vind hem beter dan de DS door de games (GTA natuurlijk), en de mogelijkheden. Om te beginnen zou ik dus een PSP nemen in plaats van een DS. Maar nu is de moeilijke vraag of het waard is een PSP te kopen voor LCS en VCS als je al een PS2 hebt. Er is hier niet echt 1 antwoord op, het hangt er vanaf hoeveel je van je PSP gebruik gaat maken en waar je hem mee naar toeneemt. Als je bijvoorbeeld veel op vakantie gaat gamen, of veel met vrienden gamed, dan is de PSP kopen zeker de beste optie, omdat je de multiplayer modus hebt voor LCS en VCS, en omdat je de PSP gemakkelijk overal mee naar toe kan nemen. Maar als je liever thuis in je eentje rustig zit te gamen, en als je van plan bent niet veel te gaan gamen op vakantie, dan raad ik je de PS2 versie aan. Zo bespaar je veel geld, en je krijgt zelfs een paar kleine exclusieve dingen bij de VCS versie. Dus het komt er op neer dat jij moet beslissen wat het beste voor je is. Een PSP is duur, maar als je er veel gebruikt van maakt is hij zeker de moeite waard om te kopen Bewerkt: 27 juni 2007 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 maar het is dan ook de moeite waard als je aleen erop speelt dus geen muziek en films enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 maar het is dan ook de moeite waard als je aleen erop speelt dus geen muziek en films enzo Ja, maar alleen voor LCS en VCS zou ik ze gwoon voor op de ps2 kopen(net als ik) ze zijn toch niet meer zo duur, en over wat je zij: ja de graphics zijn iets beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) maar het is dan ook de moeite waard als je aleen erop speelt dus geen muziek en films enzo Ja, maar alleen voor LCS en VCS zou ik ze gwoon voor op de ps2 kopen(net als ik) ze zijn toch niet meer zo duur, en over wat je zij: ja de graphics zijn iets beter Tsja, hangt er meer vanaf hoeveel je er op speelt zoals ik al eerder zei. Het is mooi meegenomen als je er veel films op kijkt, maar ook zonder dat is de PSP zeker de moeite waard om te kopen als je er veel op speelt. Als je vrienden een PSP hebben is het ook erg leuk om te multiplayeren, iets wat niet kan met de PS2. Probeer eens voor jezelf in te schatten hoeveel je er op gaat spelen met vrienden, op vakantie, en op andere locaties waar je niet op de PS2 kan. Dan kom je erachter of je de PSP moet nemen, of dat je toch beter de PS2 versie kan nemen, want dat bespaart erg veel geld als je er weinig gebruik van maakt. @hieronder: Bedankt, van hetzelfde Bewerkt: 27 juni 2007 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 ik heb de ps2 maar 'k heb nou een camboy color en die gaat niet meer mee da pokkeding en ik wou iets dat vervangde. maar hartelijk bedankt voor de hints heb je nog tips stuur me een PB of zet het hier groetjes fiegel5 JONGENS EEN FIJNE VAKANTIE!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timmie1993 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 dit meen je tog niet?? ik hoop echt voor je dat je geen DS gaat kopen dat is echt een miskoop zon slechte graphics psp is tien keer zo vetter mooier etc. mijn zusje heeft de DS en het is echt om te huilen Dus hopelijk zie je mijn post voor de goeie raad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Ik zou VCS op PS2 nemen,heb ik ook,veel betere controls dan PSP,en ook een klein beetje betere graphics dan PSP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Ik zou als ik jou was de PSP versie van GTA Vice City Stories kopen , omdat daar een multiplayer op zit. En als je ergens heen gaat op reis of dergelijke , is het leuk om af en toe op je PSP te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Ik zal voor de PSP je ziet veel mooiere scherm en het is handig wat als je op vakantie gaat ken je altijd je PSP meenemen. En je ken op de PSP ook veel meer dingen dus als ik jou was zal ik voor PSP gaan. Maar je moet het zelf weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2007 Ja,mn vriend heeft ook een ds en ze zijn om te kotsen. geen goeie graphics!!!!en heeft geen gta spellen daarop en geen muziek,internet,videos enz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chaosghost Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 Of.... je spaart door voor de PS3 en gaat voor GTA IV... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 alemaal harstike bedankt ik heb de psp ingekocht en gta is onderweg ik heb trouwens gekozen voor vcs . alemaal echt bedankt voor het reageren ik wadeer dit echt groetjes juli fiegel5 fijne vakantie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.