GFXMaster Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Rate dit plaatje ff. Alvast bedankt MvG GFXMasteR' Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Netjes! heb je echt goed gedaan ik geef een 9.5/10 JeremyGFX Reageren
GFXMaster Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Thnx. more C&C? Bewerkt: 27 juni 2007 door GFXMaster Reageren
Rivel Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Vind hem niet zo mooi sorry. Hij is nogal kleien. En die render daar vanboven vind ik een niet geslaagd vaag effect. Ook kan je die letters Brazil niet zo goed lezen en vind ik je font niet zo mooi! 6/10 Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Vind hem niet zo mooi sorry. Hij is nogal kleien. En die render daar vanboven vind ik een niet geslaagd vaag effect. Ook kan je die letters Brazil niet zo goed lezen en vind ik je font niet zo mooi! 6/10 Ik vind dat je de Letters goed kan lezen maar smaken verschillend Mooi gedaan hoor GFXMaster Ga zo door! ---------------------------- JeremyGFX Reageren
.Djanick Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 denk niet dat het de bedoeling is om iemand anders zijn rate te "afkraken" terwijl je zelf de sign niet hebt gemaakt rate: vind de sign jammer genoeg nogal onduidelijk, de font is zoals al gezegd is te onduidelijk, geel op wit staat niet echt *netzoals dat je met gele pen op een wit blad schrijft, je kan het moeilijk zien* het best dus om een donkere kleur te gebruiken. de 2e render achter robinho vind ik ook niet echt passen deze kun je dus beter weglaten of er iets anders aan doen de effecten *brush* gaan over robinho heen, brushes die over renders heen gaan zijn 99/100 x niet mooi, bij deze geld dat dus ook weer, je kan de brush die over hem heen zit uitgummen achtergrond is opzich wel mooi, past goed bij brazilie *geel* cijfer: 5 Reageren
GFXMaster Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 denk niet dat het de bedoeling is om iemand anders zijn rate te "afkraken" terwijl je zelf de sign niet hebt gemaakt rate: vind de sign jammer genoeg nogal onduidelijk, de font is zoals al gezegd is te onduidelijk, geel op wit staat niet echt *netzoals dat je met gele pen op een wit blad schrijft, je kan het moeilijk zien* het best dus om een donkere kleur te gebruiken. de 2e render achter robinho vind ik ook niet echt passen deze kun je dus beter weglaten of er iets anders aan doen de effecten *brush* gaan over robinho heen, brushes die over renders heen gaan zijn 99/100 x niet mooi, bij deze geld dat dus ook weer, je kan de brush die over hem heen zit uitgummen achtergrond is opzich wel mooi, past goed bij brazilie *geel* cijfer: 5 Het is juist bedoelt om Robinho te laten zien in het team van Brazillie, vandaar die render ernaast, maar die heb ik meer bewerkt, zodat Robinho er beter uit zou komen ;] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.