Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Vind hem niet zo mooi sorry. Hij is nogal kleien. En die render daar vanboven vind ik een niet geslaagd vaag effect. Ook kan je die letters Brazil niet zo goed lezen en vind ik je font niet zo mooi! 6/10

Geplaatst:
Vind hem niet zo mooi sorry. Hij is nogal kleien. En die render daar vanboven vind ik een niet geslaagd vaag effect. Ook kan je die letters Brazil niet zo goed lezen en vind ik je font niet zo mooi! 6/10

Ik vind dat je de Letters goed kan lezen maar smaken verschillend :duh:

Mooi gedaan hoor GFXMaster :dans:

Ga zo door! :D

----------------------------

JeremyGFX

post-70844-1183032326.gif

Geplaatst:

denk niet dat het de bedoeling is om iemand anders zijn rate te "afkraken" terwijl je zelf de sign niet hebt gemaakt ;)

rate:

vind de sign jammer genoeg nogal onduidelijk, de font is zoals al gezegd is te onduidelijk, geel op wit staat niet echt *netzoals dat je met gele pen op een wit blad schrijft, je kan het moeilijk zien* het best dus om een donkere kleur te gebruiken.

de 2e render achter robinho vind ik ook niet echt passen :N deze kun je dus beter weglaten of er iets anders aan doen :Y

de effecten *brush* gaan over robinho heen, brushes die over renders heen gaan zijn 99/100 x niet mooi, bij deze geld dat dus ook weer, je kan de brush die over hem heen zit uitgummen :)

achtergrond is opzich wel mooi, past goed bij brazilie *geel*

cijfer: 5

Geplaatst:
denk niet dat het de bedoeling is om iemand anders zijn rate te "afkraken" terwijl je zelf de sign niet hebt gemaakt ;)

rate:

vind de sign jammer genoeg nogal onduidelijk, de font is zoals al gezegd is te onduidelijk, geel op wit staat niet echt *netzoals dat je met gele pen op een wit blad schrijft, je kan het moeilijk zien* het best dus om een donkere kleur te gebruiken.

de 2e render achter robinho vind ik ook niet echt passen :N deze kun je dus beter weglaten of er iets anders aan doen :Y

de effecten *brush* gaan over robinho heen, brushes die over renders heen gaan zijn 99/100 x niet mooi, bij deze geld dat dus ook weer, je kan de brush die over hem heen zit uitgummen :)

achtergrond is opzich wel mooi, past goed bij brazilie *geel*

cijfer: 5

Het is juist bedoelt om Robinho te laten zien in het team van Brazillie, vandaar die render ernaast, maar die heb ik meer bewerkt, zodat Robinho er beter uit zou komen ;]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...