Jump to content

Hoe zet ik eigen muziek in VCS voor op de PSP?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heej,

ik wou graag weten of je op VCS voor PSP ook je eigen muziek kan luisteren net als op de computer?

gr.ken9

Bewerkt: door Joriz
Met een betere onderwerp titel is je topic makkelijker te vinden en ook sneller te beantwoorden!
heej,

ik wou graag weten of je op VCS voor PSP ook je eigen muziek kan luisteren net als op de computer?

gr.ken9

Jahoor dat kan zeker, er zijn zelfs uitgebreide tutorials voor. Bijvoorbeeld hier. LCS is ongeveer hetzelfde als VCS. Als je er nog vragen over hebt dan kan je ze daar stellen. Veel succes ;)

Edit: Sorry P2 ik zag je niet :-(

Bewerkt: door M4X

Jazeker, klik =>hier<= en/of =>hier<= voor meer informatie. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ze uiteraard altijd posten in het topic van de laatste link die ik je net gegeven heb. :)

Edit: Te laat, maar ik zag jou ook niet hoor M4X... Daar hoef jij je toch niet voor te verontschuldigen? :puh:

Bewerkt: door Pietje II

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...