Jump to content

Wat is het verschil tussen de GTASA computer versies?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zoals de titel waarschijnlijk al duidelijk maakt, wat is het verschil tussen de versies in GTA:SA. Ik heb momenteel v1.01, maar wat voor voordelen zitten er aan V2, en hoe kan ik patchen naar V2? Wat zijn de veranderingen en bugfixes?

Alvast bedankt,

Joeri

Bewerkt: door Joriz
Met een betere onderwerp titel is je topic makkelijker te vinden en ook sneller te beantwoorden!
Geplaatst:
Zoals de titel waarschijnlijk al duidelijk maakt, wat is het verschil tussen de versies in GTA:SA. Ik heb momenteel v1.01, maar wat voor voordelen zitten er aan V2, en hoe kan ik patchen naar V2? Wat zijn de veranderingen en bugfixes?

Alvast bedankt,

Joeri

We beginnen eerst met V1, dit is de eerste versie van GTA: San Andreas. Hiervoor is er een mod uitgekomen die niet door de beugel kon, en zodoende is er een patch te downloaden die onder andere deze mod als het ware onbespeelbaar maakt. Als je die patch download, dan heb je V1.01. V2 heb je als je GTA de afgelopen 1½ jaar hebt gekocht in de winkel. Mede door de uitgekomen mod, is in V2 de gelegenheid tot modden erg beperkt gebleven. Dat laatste is dus ook het grote verschil tussen V2 en V1. V1.01 is zeg maar een tussen versie, en verschilt tevens niet echt veel van V1. Overigens zitten er in V1 natuurlijk meer bugs dan in de andere twee versies, maar in V1 heb je dan wel weer de gelegenheid tot modden, die je bij V2 niet hebt.

Patchen naar V2 kan je door de '.exe', de 'main.scm' en de 'script.img' te vervangen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...