ken9 Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) heej, ik wou graag weten of je op GTA SA voor PS2 ook je eigen muziek kan luisteren net als op de computer? gr.ken9 Bewerkt: 27 juni 2007 door Joriz Met een betere onderwerp titel is je topic makkelijker te vinden en ook sneller te beantwoorden! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 heej,ik wou graag weten of je op GTA SA voor PS2 ook je eigen muziek kan luisteren net als op de computer? gr.ken9 Volgens mij kwam deze vraag laatst ook langs, en om die reden heb ik toen even rondgezocht. Ik heb meerdere keren gelezen dat er sowieso geen 'User Track Player' in de PS2 versie zit, zoals die wel in de PC versie te vinden is. Ik heb gelezen dat het niet onmogelijk is om je eigen muziek te beluisteren, maar het is in ieder geval niet zo simpel als op de PC. Misschien kan een PS2 eigenaar je er meer informatie over geven. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Dit wordt heel lastig denk ik, maar er zijn natuurlijk opties die eigenlijk heel voor de hand liggen. Gebruik gewoon een aparte muziekbron zoals radio, cd-speler of speel de muziek af op je PC als die ook in de buurt staat. Wat je eventueel ook nog kan proberen is een MP3-speler in één v/d USB aansluitingen te stoppen. Edit: Dit laatste heb ik zojuist geprobeerd en zodra de MP3-speler aangesloten is begint deze gewoon te spelen, het enige nadeel is dat je nog wel je oordopjes, koptelefoon of speakers op moet aansluiten. Het voordeel voor mij is dat ik zo geen batterij nodig heb, maar dat kan per MP3-speler verschillen. Bewerkt: 27 juni 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.