barry Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Elke keer als ik een date ga opzoeken, dan ga ik naar een restaurantje en dan rij ik weer terug. Maar er staat iedere keer dat ze een andere date wil. Heeft iemand tips voor de perfecte date Reageren
ivo Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 nee, heb k ook altijd.Maar bij mij gaat het nou vanzelf omhoog Ik weet niet hoe ut komt majah. Reageren
Master-mind Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 welke meid heb je dan? ik had wel problemen met michelle maar ga dan niet naar een club of eettent die dichtbij is ga naar de linkerkant van de kaart in het midden ongeveer daar zit een club daar heeft ze altijd lol bij 50 procent krijg je de auto sleutels al en bij 100 een race outfit Reageren
Aegis Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 ook helpt het als je met een vette auto komt en vette klere. Maar bij sommige meiden moet je ook meer dan zoveel procent gespierd zijn :o :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 of gewoon de goede tent uitkiezen, de milkshake werkt bij de dame van EQ maar die van millie moet ik nog uitzoeken, de hamburger tent miss Reageren
CJ-SA Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Het licht er per vrouw aan , Katie bv houd van fast-food ( milkshake ) Reageren
CelicaVB Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Een bloemetje doet ook vaak wonderen... Reageren
lepertum Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Met millie moet je naar dat stakehouse gaan, dat is over de spoorweg, dan ff over the strip rijden en dan ergens naar het westen. Staat wel op je map aangegeven Reageren
Pablo Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 (bewerkt) TIP voordat je gaat daten, save je je game. dan ga je alle tentjes af, totdat je de goede heb, en daar ga je elke keer dan heen. daten is wel saai, maar krijgt wel leuke suits, B) zo loop je in SF al in een net pak oja, en als (bijv denise) zin hem om te rijden, met die joy meter. neem dan een getunde auto met hydrolics en jump een tydje dan gaat je meter bijna vol, maak dan als laats een aantal keer een 360 (gewoon aan 1 stuk rondblijven draaien) dan vult het laatste beetje van de meter ook. B) bitches are so easy Bewerkt: 15 december 2004 door Pablo Reageren
Spike Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 TIPvoordat je gaat daten, save je je game. dan ga je alle tentjes af, totdat je de goede heb, en daar ga je elke keer dan heen. daten is wel saai, maar krijgt wel leuke suits, B) zo loop je in SF al in een net pak oja, en als (bijv denise) zin hem om te rijden, met die joy meter. neem dan een getunde auto met hydrolics en jump een tydje dan gaat je meter bijna vol, maak dan als laats een aantal keer een 360 (gewoon aan 1 stuk rondblijven draaien) dan vult het laatste beetje van de meter ook. B) bitches are so easy yup, ik doe iedere keer als me date goed is gegaan save ik hem, maar als je een beeetje slim bent hoef je er toch geen topic over te maken :rolleyes: <_< . Reageren
nickdezot Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Rij er meet een mooie getunede auto naartoe en dan zal zij er automatisch mee rijden dit is ook succesvol Reageren
nick 82 Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 en bij michelle moet je aankomen met een politie auto en dan wil ze zelf rijden. goed voor +/- 15% Reageren
alien_researcher Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 als je een bloem aan uw lief geeft dan heb je zowieso 5 procent extra Reageren
Trax Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 als je een bloem aan uw lief geeft dan heb je zowieso 5 procent extra Nope. Bosje bloemen = 1% Zoen = 1% (hoe vaak je het ook doet) Date succes = 5% Totaal kan je met 1 date dus 7% halen Reageren
Dennuzzz Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 welke meid heb je dan?ik had wel problemen met michelle maar ga dan niet naar een club of eettent die dichtbij is ga naar de linkerkant van de kaart in het midden ongeveer daar zit een club daar heeft ze altijd lol bij 50 procent krijg je de auto sleutels al en bij 100 een race outfit Kun je eens aangeven waar precies aangezien de FAQ het bij mij niet doet en ik zo'nbeetje alles geprobeerd hebt.. maar constant krijg ik het drinke naar me toe gesmeten ook al geef ik der een bosje bloeme van te vore en een kus.. Of komt dat omdat ik progress michelle al heel laag had? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.