Velaro Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Als je een goede date hebt gehad vraagt ze dat,toch normaal? Reageren
Dennuzzz Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Als je een goede date hebt gehad vraagt ze dat,toch normaal? ja maar waar krijg ik geen glas tegen me aan gesmeten? kan iemand dat niet precies aanwijzen? Reageren
Flame^ Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Als je een goede date hebt gehad vraagt ze dat,toch normaal? ja maar waar krijg ik geen glas tegen me aan gesmeten? kan iemand dat niet precies aanwijzen? Als je hier kijkt zal je het vast wel vinden . Daar staan alle goeie plekjes op waar je vriendinnen heen willen. Het hangt er wel vanaf welke vriendin het is, de ene wil naar de bar, terwijl de andere dat niet wil . Reageren
Damos Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 het kan oom zijn dat je volgens haar er niet leuk uitziet toch Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 het kan oom zijn dat je volgens haar er niet leuk uitziet toch Dat zou best kunnen. Dit heet Sex Appeal. Druk op TAB (PC) om je stats te bekijken, daar staat sex appeal ook bij . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.