Jump to content
Joriz

R* zet twee nieuwe GTA4 screenshots op hun website

Rockstar Games heeft zojuist twee nieuwe screenshots op de officiële Grand Theft Auto IV website geplaatst.

Met morgen om 19:00 Nederlandse tijd een nieuwe GTAIV trailer lijkt het er op of we de komende twee weken weer een heleboel nieuwe informatie kunnen verwachten over Grand Theft Auto IV.

De twee nieuwe screenshots zijn natuurlijk in onze galerij te bekijken.

Iedergeval nog maar 19 uurtjes te wachten op de nieuwe GTA4 trailer die om 7 uur 's avonds op GTAGames.nl staat! :dans:

Voor discussie en geruchten over GTAIV kan je tevens in onze GTA4 forum sectie kijken of natuurlijk voor alle feitjes naar onze WikiGTA GTA Walkthrough gaan.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

De screen is nog steeds op het internet aanwezig maar hij is uit de gallerij gehaald.

Ze hebben hem waarschijnlijk verwijdert omdat er delen van slechte kwaliteit waren zoals de hand en het interieur van de wagen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zover ik kan zien lijkt het screenshot op een screencap van film materiaal. dat kan een verklaring zijn voor de onscherpheid. Ook lijkt het me een uitsnede uit een groter screenshot die ze hebben opgeblazen.

Het screenshot staat inderdaad niet meer op de officiële website. Maar hij is wel nog te zien als je er direct naar linkt.

http://www.rockstargames.com/IV/screenshots/013.jpg

Aan de nummering te zien is dit ook al een ouder screencap. Aangezien als je doornummert met het screenshotnummer dat je screenshots tegen komt die ook al eerder op het web stonden. Dit is dus nog duidelijk een screenshot uit een stadium dat GTA4 niet af is.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Die tweede screenshot vind ik echt erg geslaagd; Eigenlijk niet te geloven hoe je door nieuwe informatie steeds meer uitziet naar een game, terwijl je 'm helemaal niet zal kunnen spelen. Maar goed, dat is uiteraard de verkooptechniek, want zo worden er steeds meer mensen overtuigd om toch een PlayStation 3 of een XBox360 aan te schaffen...nu maar hopen dat ik niet één van die slachtoffers ben :7

De eerste screenshot ziet er qua kwaliteit inderdaad niet bijster goed uit, maar ik ga ervan uit dat Rockstar er wel wat moois van weet te maken; Ik maak me in ieder geval geen zorgen om de kwaliteit van de game :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Weer nieuwe informatie!

Over de screenshot in de rode auto ben ik niet te spreken, die handen zien er juist uit als handen in VC, hopen dat ze dat nog weghalen..., maar ik heb wel vertrouwen in Rockstar;-) De trailer vind ik dan weer heel goed, want nu kan ik de trailer eindelijk is van het begin zien, en niet meer moeten wachten tot ik opsta!

:dans::dans:Looking for that special someone! :dans::dans:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hey jongens.Als jullie naar die screen met de auto kijken,dan zien jullie boven aan vlaggetjes hangen.Deze vond je ook in Portland - Liberty City.Misschien alweer een verwijzing naar LC :dans::eten:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gino, hjet is toch ook in LC? Het s pel speelt zich daar af. Ik kik al uit naar de trailer. Die flashbanners zijn leuk gedaan hoor. Jammer dat ik het niet in mijn sig. kan zetten... OF gaat dit wel/p

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Geweldige screens !

Dit is trouwens de eerste keer dat ik een trailer live kan meemaken.

Want bij de vorige trailers was ik ofwel weg of in het geval van de eerste gta 4 trailer gewoon slapen.

18.00 uur is niet lang meer.Ik kijk er echt naar uit.

@Pennywise the clown:

Ik heb ook op de site van Yahoo gekeken en de trailer stond er niet op.:N

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...