sevaboy Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Een vraagje; ik heb gehoort dat MTA ook leuk is om te spelen. Maar als je sa:mp hebt,gaat MTA ook? >>> Door RTS: Topic moved naar MTA Help<<< Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Naar mijn weten staan deze 2 Mod's geheel los van elkaar dus zou er in feite niks aan de hand moeten zijn als je ze allebei installeert. Geen zorgen dus en veel plezier met MTA 'sevaboy'! Reageren
sevaboy Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Naar mijn weten staan deze 2 Mod's geheel los van elkaar dus zou er in feite niks aan de hand moeten zijn als je ze allebei installeert. Geen zorgen dus en veel plezier met MTA 'sevaboy'! Maar van kan MTA niet opstarten,hij start op van (don't play with your yourself en loading) en dan doet hij niets! Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 MIsschien opnieuw installeren? Reageren
sevaboy Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 MIsschien opnieuw installeren? Het is nog altijd zo,me spel is vers(dus geen mods),maar toch is hetzelfde! Reageren
maurits d.k. Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) MIsschien opnieuw installeren? Het is nog altijd zo,me spel is vers(dus geen mods),maar toch is hetzelfde! meschien moet je de patch downloaden voor mta sa. ik weet zelf niet waar die staat op mtasa.com maar meschien kunnen andere leden van het forum we helpen veel succes Bewerkt: 27 juli 2007 door maurits d.k. Reageren
Argon Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Naar mijn weten bestaat er geen patch voor MTA wel een patch om GTA:SA te downgraden maar dat is in dit geval niet nodig aangezien SA:MP wel werkt. Volgens mij heb je gewoon Vista? Als dat zo is is het heel normaal dat hij na dat venster afslaagt want MTA werkt niet op Vista zo simpel is het en daar is jammer genoeg niets aan te doen buiten windows xp opnieuw instaleren (via Vista kan je dat virtueel instaleren) of gewoon windows xp er op zetten met een dual-boot (dan kan je twee besturings systemen tegelijk gebruiken teminste je kan bij het opstarten kiezen welke je gaat gebruiken). Als je gewoon Windows XP hebt dan zou ik hem eens opnieuw instaleren en hem instaleren in de map: "C:/Program Files/"Rockstar Games/MTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.