Advancegta Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Ik heb sinds vandaag een laptop en herinnerde me dat ik een tijd geleden ons netwerk had beveiligd, een draadloze router van versatel.echter heb ik hoe dom het ook was zomaar wat ingetypd en ben ik dit vergeten nou ik dacht niks aan de hand dat verander ik wel even in de router maar die had opeens ook een ander wachtwoord. Ik kon dus niet meer in mijn router en dus geen gebruik maken van mijn draadloos netwerk op mijn laptop. Toen probeerde ik mijn router te reseten in de hoop dat de beveiliging weg ging maar nee, ik kon zelfs niet meer op de pagina van de router komen en ook internet deed het niet meer en nog steeds niet. Nu had ik alle kabels van de router er 10 minuten u it gedaan en daarna weer terug en ook drukte ik op ''herstellen'' van de internet verbinding omdat hij geen ip meer had. Echter kreeg ik hierna de melding dat het ip niet kan worden vernieuwd Wie kan me helpen? Reageren
ifc3 Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Ik heb sinds vandaag een laptop en herinnerde me dat ik een tijd geleden ons netwerk had beveiligd, een draadloze router van versatel.echter heb ik hoe dom het ook was zomaar wat ingetypd en ben ik dit vergeten nou ik dacht niks aan de hand dat verander ik wel even in de router maar die had opeens ook een ander wachtwoord. Ik kon dus niet meer in mijn router en dus geen gebruik maken van mijn draadloos netwerk op mijn laptop. Toen probeerde ik mijn router te reseten in de hoop dat de beveiliging weg ging maar nee, ik kon zelfs niet meer op de pagina van de router komen en ook internet deed het niet meer en nog steeds niet. Nu had ik alle kabels van de router er 10 minuten u it gedaan en daarna weer terug en ook drukte ik op ''herstellen'' van de internet verbinding omdat hij geen ip meer had. Echter kreeg ik hierna de melding dat het ip niet kan worden vernieuwd Wie kan me helpen? Mischien moet je de wizard op de pagina van de router weer opnieuw doen ofzo? En staat in de brief/handleiding van je internet provider mischien het standard wachtwoord. Reageren
Joriz Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Even de handleiding erbij pakken en de hele installatie van je router opnieuw uitvoeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.