Only GrandTheftAuto Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) Een van de meest succesvolle rappers van dit moment is T.I ! Bio van T.I !Clifford Joseph Harris Jr. (geboren op 25 September, 1980), beter bekend onder zijn artiestennaam T.I., is een Amerikaanse rapper, songwriter en acteur uit Atlanta. Hij is de algemeen-directeur van Grand Hustle Records. T.I. is ook de leider van de rap-formatie P$C.T.I. staat ook bekend onder de namen Rubberband Man, King of the South en T.I.P.. De laatst genoemde naam was zijn eerste artiestennaam, oorspronkelijk gespeld als Tip, maar hij heeft de laatste letter er af gehaald om niet verward te worden met de New Yorkse rapper en producer Q-Tip. Verder heeft de producer Pharrell Williams T.I. ooit Jay-Z of the South genoemd.T.I.'s eerste officiele studio album werd uitgebracht op 9 oktober 2001, I'm Serious getiteld. Ondanks dat hier bekende artiesten aan mee werkten zoals Jazze Pha en Pharrell Williams verkocht het album nog geen 250.000 exemplaren. In 2003 bracht T.I. zijn tweede album, Trap Muzik uit. Dit album bevat de singles Rubber Band Man en 24's die nummer 30 en nummer 78 zijn geweest in de Billboard Hot 100. Dit album ging net geen miljoen keer over de toonbank en werd dus gold.Urban Legend is de titel van T.I.'s derde album die hij uitbracht in 2004. Op dit album zijn veel guest performances te horen van artiesten zoals Trick Daddy, Nelly, Lil' Jon, Mannie Fresh, Daz Dillinger, Lil' Wayne, Pharrell Williams, T.I.'s eigen rap groep P$C en Lil' Kim. Dit album verkocht 1,2 miljoen exemplaren en was daarmee T.I.'s eerste platinum album. In dit jaar scoorde T.I. ook een hit met het nummer Soldier van Destiny's Child waar T.I. en Lil' Wayne een stukje in rappen. T.I.'s meest recente album heet King, deze verscheen begin 2006 in de winkels. Dit album werd ruim 1,5 miljoen keer verkocht. King bevat 4 singles: Front Back, What You Know, Why You Wanna en Live In The Sky. What You Know is nummer 3 geweest in de Billboard Hot 100 en Why You Wanna, een track gebaseerd op een sample uit Gypsy Woman (She’s Homeless) van zangeres Crystal Waters, is ook in Nederland regelmatig op de muziekzenders geweest.In de lente van 2007 zal T.I. zijn eigen kledinglijn lanceren: AKOO of A King Of Oneself. T.I. is ook ooit uitgeroepen tot "best dresser" door XXL magazine.Op 3 juli 2007 (Amerikaanse releasedatum)(10 juli 2007 Nederlandse releasedatum) zal T.I. zijn vijfde album T.I. vs. T.I.P. uitbrengen. Op dit moment heeft hij een grote hit met : Big Shit Poppin ! Hier de clip van Big Shit Poppin : T.I : Big Shit Poppin ! Wat vinden jullie van T.I ? Bewerkt: 28 juni 2007 door Only GrandTheftAuto Reageren
Ritchie_Phoolie Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Goede rapper, lekker Dirty South. Alleen zijn commerciele nummers vind ik kut, zoals dat nummer met Timberlake. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Ik heb T.I. eigenlijk pas leren kennen via de CD "King" Ik vond dat een goeie CD. T.I vs. T.I.P. wordt denk ik beter. Touch Down (Ft. Eminem), Big Shit Poppin en Big Shit Poppin Remix (Ft. T.I.)zijn echt goed Ik vind de stem van T.I. ruiger geworden. Dat hoor je goed in Big Shit Poppin. Wist je trouwens dat T.I., Young Jeezy en Young Buck elkaar zien als broers. Luister maar naar 4 kings van Young Buck, T.I., Young Jeezy & Pimp C. T.I. staat in mijn favorieten lijstje vlak na 50 Cent, Eminem en Young Buck. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Heeft er hier eigenlijk wel ooit iemand van T.I gehoord ? Reageren
Ritchie_Phoolie Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ja, ik, dat zie je toch... Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Ja, ik, dat zie je toch... Ja alleen jij en nog iemand Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 T.I. is zeker wel een van de beste rappers van dit moment! Heb zijn nieuwe CD (T.I. Vs. T.I.P.) al een maand geleden besteld en krijg hem als het goed is de 1e binnen. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Hoe vroeger hoe beter. Want ik vind hem op Twista's album Kamikaze wel goed. En in 'Soldier' en 'Bring 'em out' vind ik hem cool. De rest gaat wel :/ Reageren
Eros Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 T.I. is ook één van mijn favoriete rappers, heeft veel goede nummer. En zijn nieuwe album, die ik net binnen heb, is ook oke. Reageren
King Room Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 TI is een goede rapper op dit moment, hij heeft zeker goede nummers er tussen zitten, op zijn album KING, was hij ook goed bezig, maar laaste tijd volg ik TI niet meer zo goed maar ik luister gewoon een paar nummers en dat zegt genoeg. TI is goed bezig. Reageren
Lord of War Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Ik heb onlangs de CD T.I. vs. T.I.P. beluisterd en dus ook het liedje met Eminem. Ik had eigenlijk véél beter verwacht van Em. Hopelijk wordt zijn album 'King Mathers' niet zo slecht als bij dit liedje met T.I. Voor de rest is de CD wel het kopen waard. Bewerkt: 8 juli 2007 door Lord of War Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ik heb onlangs de CD T.I. vs. T.I.P. beluisterd en dus ook het liedje met Eminem. Ik had eigenlijk véél beter verwacht van Em. Hopelijk wordt zijn album 'King Mathers' niet zo slecht als bij dit liedje met T.I. Voor de rest is de CD wel het kopen waard. Ik vind Em wel goed rappen Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Ik heb nu ook het hele album van T.I geluisterd maar ik vind deze tog wel wat minder als de vorige. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Het nummer RAW van T.I is wel vet! Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Heb net zijn album binnen en ben hem nu aan't luisteren, hij is echt fucking relaxt! Zeker een aanrader! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.