Jump to content

T.I

Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik moet hem nog kopen.

Maar ik heb hem al op mijn iPod via iTunes.

Hij is echt te relaxt.

Voor Touch Down, Show It To Me & Big Shit Poppin

Geplaatst:

T.I. is wel oke, T.I. VS T.I.P. is wel creatief bedacht maar echt veel heeft hij niet te vertellen. Zijn flow is meestal wel gewoon goed en hij heeft ook echt wel goede tracks uitgebracht maar ze spraakwater is een beetje op imo. Touchdown is echt gewoon barslecht, als King Mathers alleen maar dit soort tracks bevat heeft eminem het goed voor zichzelf verpest.

Geplaatst:

*Sorry voor Dubbelpost*

--

T.I. BESTVERKOPENDE ARTIEST

donderdag 12 juli 2007

T.I. heeft weer iets om over op te scheppen. De voorspelling dat T.I.’s album ‘T.I. vs. T.I.P’ het best verkopende album van dit jaar zou worden, is uitgekomen. Het album staat nu op nummer 1 in de Billboard 200. Er zijn in totaal 468.000 exemplaren verkocht.

Jay-Z, Eminem, Wyclef Jean en Busta Rhymes zijn ook te horen op het album.

Iets minder maar toch goed doet het album van Kelly Rowland het. Zij verkocht 82.000 exemplaren van ‘Ms. Kelly’ en staat momenteel op nummer 6 in de Billboard 200.

Bron: JuizeFM

Geplaatst:

Sorry ik hou niet echt van deze muziek. Crunk achtig New-skool. Niet echt mijn stijl, geef mij maar lekkere harde dikke Old Skool ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...