Jump to content

Hij stopt...

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal

Ik heb GTASA voor de pc en zodra ik hem opstart krijg ik een wit scherm en dan weer zwart en dan weer wit en dan hoor ik een spuitbus en dan zie ik Rockstart games bla bla en dan sluit hij hem af :S

Geplaatst:

Hey.

Als je een zwart beeld hebt dan moet je waarschijnlijk je videokaart updaten, download dus de nieuwste drivers voor je videokaart. Je kan ook "gta_sa.set" verwijderen uit je "San Andreas User Files" in "Mijn Documenten", waarschijnlijk gaat het dan terug. Wat je nog kan proberen is alle dingen die je niet meer op je PC moet hebben, eraf gooien.

Als je nog vragen hebt, dan kan je die altijd nog stellen in dit topic.

Geplaatst:

ik heb een ander probleem bij mij start ie niet op als ik een mod heb geinstaleert ik heb gta san andreas v2.0 hoe kan ik deze veranderen in v1.0??

Geplaatst:
ik heb een ander probleem bij mij start ie niet op als ik een mod heb geinstaleert ik heb gta san andreas v2.0 hoe kan ik deze veranderen in v1.0??

Dat kan je doen door deze patch te downloaden en uiteraard te installeren. Let er wel op dat je nu nog niet voleldig V1 hebt, maar voor een gedeelte. Doormiddel van die patch kun je modden, maar nog geen V1 savegames spelen. Gooi je huidige savegames dus ook nog niet weg.

Wil je ook graag met V1 savegames spelen, dan zal ik je dat voor de zekerheid nog maar even uitleggen. Om met met V1 savegames te spelen, heb je nog 2 bestanden nodig, namelijk de 'main.scm' en de 'script.img' van V1. Ik heb ze voor je in mijn bijlagen gedaan. Na het downloaden moet je ze even uitpakken, en kopiëren naar de volgende map: 'Deze Computer/(C:)/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Maak wel back-up's van je huidige bestanden, deze komen weer van te pas als je weer met V2 savegames wilt spelen.

Alles nog even op een rij:

• Patch: Zorgt ervoor dat je kan modden. Je huidige V2 savegames blijven werken, die van V1 doen het niet.
  • + bestanden: Zorgt ervoor dat je én kan modden én met V1 savegames kan spelen. Je huidige V2 savegames doen het niet meer.

V1 bestanden:

• 1 maand later...
Geplaatst:
Hey.

Als je een zwart beeld hebt dan moet je waarschijnlijk je videokaart updaten, download dus de nieuwste drivers voor je videokaart. Je kan ook "gta_sa.set" verwijderen uit je "San Andreas User Files" in "Mijn Documenten", waarschijnlijk gaat het dan terug. Wat je nog kan proberen is alle dingen die je niet meer op je PC moet hebben, eraf gooien.

Als je nog vragen hebt, dan kan je die altijd nog stellen in dit topic.

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem,

bij mij start hij gewoon op, en hoor je een spuitbus, dan minimaliseert hij(ik kan er nog wel gewoon op klikken), maar als ik bijv. een savegame wil laden, dan loopt mijn pc compleet vast, ik kan dan niks meer doen(het enige wat gedaan kan worden, is op de reset knop drukken, maarja, ik wil natuurlijk gta spelen).

Wie kan mij helpen???

groetjes down1989

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...