Jump to content

MTA 0.5 VC Probleem

Recommended Posts

Geplaatst:
Als ik ik MTA opstart en ik wil een server starten krijg ik dit

kan iemand mij helpen

Waarschijnlijk moet je path naar je '.exe' nog worden gegeven, deze vind je in de installatiemap. Dat is meestal: 'Deze computer/(C:)/Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City.' Als je daar bent via dat schermpje, dan moet je het roze icoontje even dubbel aanklikken.

Geplaatst:
Als ik ik MTA opstart en ik wil een server starten krijg ik dit

kan iemand mij helpen

Waarschijnlijk moet je path naar je '.exe' nog worden gegeven, deze vind je in de installatiemap. Dat is meestal: 'Deze computer/(C:)/Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City.' Als je daar bent via dat schermpje, dan moet je het roze icoontje even dubbel aanklikken.

oke tot zover gaat het goed en ik ben nu veder door het gene wat je hebt gezegt

maar als ik hem nu opstart en dan startgame>>>>play MTA dan laad hij en als hij klaar is met laden krijg ik een error :N

Geplaatst:
oke tot zover gaat het goed en ik ben nu veder door het gene wat je hebt gezegt

maar als ik hem nu opstart en dan startgame>>>>play MTA dan laad hij en als hij klaar is met laden krijg ik een error :N

Met deze info kunnen we je niet echt verder helpen. We moeten ten eerste even de precieze meldingen weten, voordat we überhaupt een oplossing kunnen geven. Het kan zijn dat je mods hebt geïnstallerd, in dat geval moet je alles verwijderen. Het beste is om heel Vice City opnieuw te installeren, zo dat je zeker weet dat alle mods weg zijn. Daarna installeer je MTA wederom en probeer je het nog eens.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...