Jump to content

taxi

-*GTASA*-

Recommended Posts

een keer mepte ik een taxi want hij had mijn opgetunende slamvan kapot gereden. :angry:

Zo'n kereltje kwam uit de auto er toen stond er dit:

Stole of the courier

$0,-

wat betekent dit?

dat stelen van die courier is dat die ergens rijd op een of andere dag(weet zo niet welke dag), dan moet je hem rammen van achteren en dan verliest die veel geld, en daar moet je over heen rijden en dan heb je meer geld erbij ;) , dit is een soort mini missie, maar als je je auto uit stapt dan is het afgelopen daarom zie je Stole of the courier $0.

maar de volgende keer niet uitstapen ;) .

Edit: maar het is geen taxi waar die in zit!, hij zit meestal in een (kan niet op de naam komen) zeg maar net zon soort auto net als de slamvan maar dan rijden die veel in red country!.

Bewerkt: door Spike
Delen op andere websites

Wanneer je net in SF aankomt belt Cesar je op dinsdag en donderdag op, je moet dan + of - antwoorden, als je + antwoord komt er een stip op je radar waar de courier rijd, rij er dan heen, ram hem en pik het geld dat hij dropt op.

Delen op andere websites

Wanneer je net in SF aankomt belt Cesar je op dinsdag en donderdag op, je moet dan + of - antwoorden, als je + antwoord komt er een stip op je radar waar de courier rijd, rij er dan heen, ram hem en pik het geld dat hij dropt op.

Aha!! Het is dus een missie :rolleyes: Laat dan maar zitten :unsure: Ik dacht het is een persoontje dat gewoon dood leuk rond rijdt ergens :rolleyes:

Bewerkt: door GTA 0wn3r
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...