Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Ik had een tijdje geleden een programma gedownload waarmee ik gemakkelijk auto's kon installeren die ik gedownload had.. ik heb al veel zitten zoeken maar niet gevonden heeft iemand hier misschien een link van?

Geplaatst: (bewerkt)

Een link van wat? Van de auto mods? Hier zijn er toch wel tallozen van, deze kun je vinden op o.a.

En zo zijn er nog veel meer sites. Als je nog meer wilt, kun je ook nog altijd hier kijken, ik weet niet welke GTA versie je bedoelt, dus je zult zelf eventjes San Andreas, Vice City of GTA III achter moeten zetten.

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Nee, 'energie' bedoelt een programma waarmee je auto's kan installeren. Dit is zeer waarschijnlijk SAMI, San Andreas Mod Installer. Dit programma kun je onder andere hier downloaden. :cya:

Geplaatst:
Nee, 'energie' bedoelt een programma waarmee je auto's kan installeren. Dit is zeer waarschijnlijk SAMI, San Andreas Mod Installer. Dit programma kun je onder andere hier downloaden. :cya:

Thnx :D!!!

Weet je toevallig ook welk programma het is om snelheid etc. te veranderen? :puh:

Geplaatst:
Weet je toevallig ook welk programma het is om snelheid etc. te veranderen? :puh:

Daat weet ik wel. Met deze tool kun je dingen in de 'handling.cfg' aanpassen, waaronder de snelheid. Het kan natuurlijk ook handmatig, door het bestand te openen met kladblok en zo dingen handmatig aan te passen. Echter is de kans op fouten dan vele malen groter, dus ik raad je in eerste instantie aan gewoon de tool te gebruiken. Maak overigens wel even van de 'handling.cfg', mocht het fout of niet goed gaan.

Geplaatst:
Maak overigens wel even van de 'handling.cfg', mocht het fout of niet goed gaan.

Ik neem aan dat hier nog 'een backup' tussen moet staan? :bonk:^_^

Geplaatst:
uwhm... :puh: Hoe kan ik een vechile selecten?

Open de tool even, en klik dan onderin op: 'Load handlin.cfg.'. Geef dan de path naar het bestand, dat is meestal: 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Dta\Handling.cfg'. Daarna moet je even 15 á 20 seconden wachten, en dan kun je een voertuig naar keuze kiezen.

Geplaatst:

SAMI is niet echt een goed programma voor het installeren van auto mods. GGMM installer is namelijk veel handiger en beter voor het installeren van wagens. ;) Je hoeft gewoon de twee bestanden van het .rar pakketje in je installatie folder te plaatsen van SA. Dat is normaal:

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas

Geplaatst:
Dan zegt hij that file does not exist :S!

Dan heb je simpelweg niet de goede path aangegeven. Ik raad je aan deze regel eens in je path te kopiëren: 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Handling.cfg'. Als het goed is moet hij het dan wel doen, hij deed het namelijk wel bij mij. Het kan zijn dat je een andere schijfnaam hebt. Die moet je in dat geval dan zelf even veranderen.

Geplaatst:

Ik moet hem in C:\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\handeling.cfg plaatsen en dat doe ik ook elke keer :S!

Geplaatst:

heb je hem wel in de standaard map staan? (dan heb ik het over sa)

verder van sa heb ik geen verstand maar is denk ik gewoon voor een deel het zelfde als vc :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

owhh laat maar ;)!

Ik starte hem opnieuw op en toen deed hij het wel! :)

Wat is de naam van grip? :puh: Want ik heb nu een auto.. die gaat snel enz.. :puh: maar te snel waardoor hij geen grip heeft dus dat moet ik dan ook weer verhoogen :puh:

Bewerkt: door energie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...